Marius FM Posted July 9, 2020 Posted July 9, 2020 NLRK Avdeling Øst inviterer til vårtreffets sommerlige søster: Sensommertreff i Elvedalen. Årets første skikkelige treff i Elvedalen er et faktum og helgen 14. - 16. august samles vi for hygge. Det blir oppdatering på de siste skrønene, grilling, bra vær, kjøring i løypene, utflukt på lørdag og generelt trivelig. Så pakk ned familien, feriebildene og utstyr og legg turen til Elevdalen denne helgen. Les mer og meldt på her: https://nlrk.no/index.php?artID=1932&navB=54 Quote
Land Rover for alle penga Posted August 16, 2020 Posted August 16, 2020 Takk for et fint treff Bøyd skiltet forran og tilhengerkontakta bak og fått litt gjørme på bilen, som forøvrig har fungert supert hele helga Quote
gautes Posted August 17, 2020 Posted August 17, 2020 En flott helg med de tre K-er. Kjøring,konkurranser og kos. Alt til stor glede for voksne og barnebarn. Quote
terjechrobak Posted August 17, 2020 Posted August 17, 2020 Jeg må få også takke for et topp treff.knall bra. Quote
jope Posted August 17, 2020 Posted August 17, 2020 En innholdsrik helg er over. Alltid hyggelig å møte nye bekjentskaper, møte igjen noen en ikke har sett på lang tid og møte igjen de som det ikke er så lenge siden en har møtt, Se på mange flotte biler og bli inspirert av mange sine flotte og kreative løsninger. Jeg takker alle i arrangørstaben som står på under hele treffet for en fantastisk jobb, kreative konkurranser, flott klistremerke og alltid hjelpsomme.. Uten gode arrangører blir det ikke sånne flotte treff.. så tusen takk.( også så flinke dere er til å bestille god vær ...) Quote
county Posted August 17, 2020 Posted August 17, 2020 Hiver meg på her.. Klarte endelig og somle meg til Elvedalen som hørt så mye om. Fine løyper kjekke folk som vanlig.. Så takker for et hyggelig treff.. Quote
gautes Posted August 18, 2020 Posted August 18, 2020 Godt du kom ellers så hadde jeg sittet fast der ennå. Quote
county Posted August 18, 2020 Posted August 18, 2020 Bare hyggelig.. Du får sende inn klage på veistandarden.. På bomveier går jo pengene til vedlikehold av veien mens her gjør der jo ingenting Quote
Kristian Kvart Posted August 19, 2020 Posted August 19, 2020 (edited) Morro å være i Elvedalen igjen. Her en flott bil på tur Edited August 19, 2020 by Kristian Kvart Quote
Stig-RRune Posted August 19, 2020 Posted August 19, 2020 Det var jo en ualminnelig vakker bil, Kristian Stakkar, knakk stikkakslen sin seinere Takk for et flott treff!!! Quote
smedenDY Posted August 20, 2020 Posted August 20, 2020 Takk til alle som var med å arrangere og alle som møtte opp! Fantastisk treff som vanlig. Vi jobber i disse dager med forberedelser til Overland treffet. Alt er ikke helt på plass enda, men det ser ut som om det blir i ca samme område som i fjor. Noresund- Sokna traktene. Mer info kommer, men hold av helgen 11-13 september Quote
Recommended Posts