Bergengen Posted February 15, 2020 Posted February 15, 2020 Hei, Jeg klarte å kjøre av og vrake D2´n min Har kjøpt igjen vraket og har derfor en del deler som jeg skal selge. Moter: Bra! Gått i ca 198k Fungerer fint Årlige oljeskift (5-10k) ny kjøleveske, toppdekselpakninger, plugger, plugledninger og servo Automat: Bra (usikker om skal selge) Transfer: Bra (usikker på om skal selge Dekk: Fine 18¨ med 255/60R18 GG AT ca 50% OK 16¨ med noe gamle 245/75R16 Nokia hakka 7, men fortsatt bra. OK 16¨Med Nye 265/75R16 BFG (usikker på om skal selge) Stålfanger med skjult vinsj krybbe: Et par år gammel, har fått seg en liten trøkk på hjørne VF, men dette tror jeg er kurant å fikse. Aldri montert vinsj. Dempere: 4x Fox racing dempere (ca 1 år gamle) Hevesett: 2¨Hevesett Teraferma. Spacere bak og lenger og stivere fjører foran ca 1,5 år. Driverk: Begge mellomakslingene. Bremser: Det meste ¨nytt¨ Interiør: 6 sorte skinnseter (ikke førersete) Det meste av interiør og plast er pent. Har solskjerming av type presse inn i vinduskarm. Tror jeg har til all 5 bakre vinduer. Matter i stoff og gummi Ekstralys skal jeg beholde!! Pris? Har ikke hatt tid til å se på det ennå, men kom med et fornuftig bud. Er sikkert masse jeg har glemt også. Ta kontakt 92889683 Quote
Elke Posted February 19, 2020 Posted February 19, 2020 Hei du. Kunne tenkt meg å få kjøpe høyre side speil om du har, også trekket til reservehjulet. Mvh Helge Mæland e-post : ulvehiet@msn.com Telf : 98007186 Quote
Bergengen Posted February 21, 2020 Author Posted February 21, 2020 Jeg kjører fra Gjøvik til Sarbsborg på Lørdags morgen (22.02) hvis noen skal ha noe Quote
Discozilla Posted July 28, 2020 Posted July 28, 2020 Pris baklamper, baklyktebeskyttere samt stige bak? Quote
Recommended Posts