JLS-Disco3 Posted November 11, 2019 Share Posted November 11, 2019 Hei, dere! Jeg er ny på forumet, og stiller muligens et spørsmål som er besvart tidligere i en egen lenke...: Jeg kjøpte i vår en D3 (2007-mod) med en Praesto/BAS-løsning for SMS-styring. Men, jeg klarer ikke å få kontakt med den. Er det noen som kjenner til hvordan en slik fungerer, evt. har en brukermanual? Har skjønt at SIM-kortet må være åpnet opp, dvs, ingen pin-.kode, men klarer ikke å få kontakt med enheten med den instruksjonen jeg fikk av forrige eier!?! Webastoen var jo selvfølgelig i lock-mode... når kulda nå kom snikende, men selv etter opplåning, og testkjøring av brenneren, skjer det ingenting når jeg som stat sender kodene: ON og ST (status (?)). Anyone? Hilsen JLS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jorgenht Posted November 11, 2019 Share Posted November 11, 2019 Kanskje du finner litt her? BAS hjemmeside. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JLS-Disco3 Posted November 12, 2019 Author Share Posted November 12, 2019 Takker for innspill, jorgenht, men har ikke klart å vekke den til live med den informasjonen jeg finner her. Min er nok noe eldre enn den de referer til på disse sidene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jorgenht Posted November 12, 2019 Share Posted November 12, 2019 Er det ikke praesto som er forhandler her i landet? Skyt av gårde en PM her, eller en e-post. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JLS-Disco3 Posted December 2, 2019 Author Share Posted December 2, 2019 På 12.11.2019 den 18.07, jorgenht skrev: Er det ikke praesto som er forhandler her i landet? Skyt av gårde en PM her, eller en e-post. Har forsøkt å nå dem, men uten hell... Men, ikke gjennom dette forumet, så kan en PM løser dette. Takker for tips! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SiggenRRC Posted December 2, 2019 Share Posted December 2, 2019 Eller så er Altox et godt alternativ, krever ikke mye kabling for å sette opp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts