Lyngaas Posted July 10, 2019 Share Posted July 10, 2019 Heisann, Fikk noen raske blinkende røde lamper på fjernkontrollen til webasto når jeg skulle teste den i går. Er det sannsynlig at den har låst seg? Bilen er jo såvidt 2,5 år gammel så en fysisk feil på varmeren burde vel være umulig? Noen i Drammensområdet som har anledning til å koble seg på å eventuelt låse den opp? Surt å skulle ringe verkstedet på dette når jeg kun har hatt bilen 1 uke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SiggenRRC Posted July 10, 2019 Share Posted July 10, 2019 Hei! Om du har en kvart tank eller mindre vil ikke webastoen starte, det kan være feil på webastoen, de liker dårlig å ikke brenne ut hele syklusen, og de klogger seg fort Har mulighet til å lose opp med IID-Tool senere i dag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
isak Posted July 10, 2019 Share Posted July 10, 2019 47 minutter siden, Lyngaas skrev: Surt å skulle ringe verkstedet på dette når jeg kun har hatt bilen 1 uke. Skjønner ikke hvorfor det skulle være surt? Reklamasjonsrett og garanti er viktige og ofte avgjørende rettigheter vi som forbrukere har. I mitt hode er det mer enn surt å ikke bruke de rettigheter man har når man har lagt ned mye penger i bilen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runrun Posted July 10, 2019 Share Posted July 10, 2019 Prøvd med nytt batteri i fjernkontrollen? Mener å huske at røde blinkende lys er varsel om lite strøm på denne. Det var i alle fall alt som trengtes da min ikke ville starte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lyngaas Posted July 10, 2019 Author Share Posted July 10, 2019 4 timer siden, SiggenRRC skrev: Hei! Om du har en kvart tank eller mindre vil ikke webastoen starte, det kan være feil på webastoen, de liker dårlig å ikke brenne ut hele syklusen, og de klogger seg fort Har mulighet til å lose opp med IID-Tool senere i dag Den har vært litt lav på diesel ja. Skal forsøke å bytte batteri slik som en lengre ned her sier først, eventuelt så tar jeg deg gjerne opp på tilbudet ditt Skyt meg en pm her eller en melding på 902 56 399 så kan vi ta det videre der 3 timer siden, isak skrev: Skjønner ikke hvorfor det skulle være surt? Reklamasjonsrett og garanti er viktige og ofte avgjørende rettigheter vi som forbrukere har. I mitt hode er det mer enn surt å ikke bruke de rettigheter man har når man har lagt ned mye penger i bilen... Kjøpt av privatperson, så litt annerledes enn om det var fra forhandler. Om vi snakker garantisak så skal jeg selvfølgelig til gjeldende forhandler. 3 timer siden, Runrun skrev: Prøvd med nytt batteri i fjernkontrollen? Mener å huske at røde blinkende lys er varsel om lite strøm på denne. Det var i alle fall alt som trengtes da min ikke ville starte. Prøver dette først, hadde jo vært en grei løsning Uansett tusen takk alle 3 for raske svar, tyder på et bra miljø dette. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lyngaas Posted July 10, 2019 Author Share Posted July 10, 2019 (edited) Var rett og slett batteriet som var gåent. Dog et sært lite batteri dette. Resulterte i at 1 stk caddy firmabil må klare seg uten webasto fjernkontroll til jeg får kjøpt et på clas ohlson. Takk så mye for hjelpen, fint å vite at det er folk som kan bistå i enkelte situasjoner I tilfelle noen ramler innom denne tråden med samme feil: Flere røde blink er feilmelding for tomt batteri. Nytt kan skaffes hos Clas Ohlson eller andre plasser hvor det selges DL1/3N batteri. https://www.clasohlson.com/no/Varta-litiumbatteri-CR1-3N/Pr364119000 Edited July 10, 2019 by Lyngaas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts