oterpoter Posted July 4, 2019 Posted July 4, 2019 Har I dag, på min 46 års dag, får min 1974 serie III godkjent. Ikke vært godkjent siden 2008. På vei til PKK I dag så begynte den å hoppe og lage et spetakkel når jeg begynner å kjøre. Gir seg etter jeg får litt fart på.. Og alt fint hele tiden ellers Men når jeg har stoppet.. Og skal i gang.. Spetakkel. I tillegg så etter tenner den eller dør et kvart sekund på full gass i 4.gir oppover bakker. Bør jeg la den stå til jeg får åpnet girkasse eller kan jeg kjøre de 55km til hytten.?? Og hva høres dette her ut som, dere allvitende land rover mennesker. Mvh Mathias Quote
lafterolf Posted July 4, 2019 Posted July 4, 2019 Vanskelig for oss som ikke har opplevd kjøreturen din. Har du byttet olje på differensialen bak? Om ikke, gjør det og se om det kommer ut rare ting. Quote
Land Rover for alle penga Posted July 4, 2019 Posted July 4, 2019 Bytt olje på girkassa, sjekk hva som kommer ut. Hvordan utgjør forskjellen å ha litt choke i oppoverbakker? 1. Gir bruker du lite uansett Quote
oterpoter Posted July 4, 2019 Author Posted July 4, 2019 All olje er byttet overalt. Men d lekker jo fra alle tenkelige steder hvor man har olje inni.. Det er slik dunka dunka dunka.. Og så poff. Helt fin . Akkurat når jeg skal starte. Prøvde i lavgir. Og da virket det som d var borte.. Quote
Recommended Posts