Eirik Bødal Posted June 11, 2019 Posted June 11, 2019 Hei Kjørte min defender 110 td5 her på lørdag, hvor den plutselig begynte å knipe i styringa når jeg kjørte rett frem og skulle svinge. Den er litt tyngre på styringa generelt sett også Kniper når jeg skal svinge til både venstre og høyre side.. Noen som har vært borti noe lignede? Er det kanskje styresnekka som må byttes? -Eirik Quote
Kenneth Posted June 11, 2019 Posted June 11, 2019 Hadde det på min Disco 1, da var det kryssene i rattakslingen, bytta den og alt i orden... Quote
lafterolf Posted June 11, 2019 Posted June 11, 2019 Du har ikke strammet snekka for dødgang? Sjekk nøye at alle endeledd er bevegelige. Er endeledd fastrusta brekker det i to. Quote
Eirik Bødal Posted June 25, 2019 Author Posted June 25, 2019 Skifta nedre krysset på rattstammen, og nå er det helt gull skiftet alle ledd i styringa, så den er bra nå. Men fortsatt noe slakk. Så resterende er i snekka Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.