landrover2020 Posted March 24, 2019 Posted March 24, 2019 Hei. Skal bytte brennkammer på min Discovery 3. Bestilte nytt kammer fra Advance, men når jeg demonterer ser jeg at "kammrene" er lik, men det er en "plugg" ekstra på det nye brennkammeret. Så det store spørsmålet: Kan jeg montere det nye kammeret inn i Webastoen, og bare koble til den hvite pluggen. Se vedlagte bilder. Quote
SiggenRRC Posted March 24, 2019 Posted March 24, 2019 Du kan fint montere brenneren som den er, og kun bruke den hvite pluggen. Plugg nr. to som du har på det nye brennkammeret er for å forvarme diesel, denne kan plugges inn på webastoen, mener å huske at den kun kan bo ett sted, så her kan man ikke koble feil Quote
Kseth Posted March 24, 2019 Posted March 24, 2019 Hei. Jeg hadde samme utfordring under montering og fjernet en blidplugg og koblet til den svarte - funker helt topp Kjell h Quote
landrover2020 Posted March 25, 2019 Author Posted March 25, 2019 Takk for svar, nå fikk jeg opp temperaturen på motor:-) Quote
Recommended Posts