Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Hei

har nylig kjøpt meg en range rover sport og er super fornøyd med bilen. Flott bil å kjøre og herlig utseende!

Men går å irriterer meg på at det er litt ”ferie stuuk" på bilen. Altså lavere frem enn den er bak. Noen som har noen enkle tips på hvordan jeg får hevet den noen cm bak?

På forhånd, takk:)

Edited by Jonaso
Fjerne bilde
Posted

Denne bilen har vel luftfjæring, så om den er for lav så kan vel det justeres med egnet diagnoseverktøy.

Hvor lurt det er å endre høyden i forhold til orginalhøyde kan nok diskuteres. Kan hende at man i det minste må få utført en 4-hjulskontroll etterpå. Hva det vil ha å si for kjøreegenskapene til bilen skal jeg ikke uttale meg om, men det er nok mulig at det ikke er helt optimalt. Men det kan sikker noen voksne her inne svare bedre på. :)

• 4 months later...
Posted
På 12.2.2019 den 22.11, Jonaso skrev:

Hei

har nylig kjøpt meg en range rover sport og er super fornøyd med bilen. Flott bil å kjøre og herlig utseende!

Men går å irriterer meg på at det er litt ”ferie stuuk" på bilen. Altså lavere frem enn den er bak. Noen som har noen enkle tips på hvordan jeg får hevet den noen cm bak?

På forhånd, takk:)

Når ble 2006 en L405??.