oterpoter Posted February 10, 2019 Posted February 10, 2019 Hei Visker motoren på min Exmil virker ikke. Har kjøpt ny, men ser at den gamle har et par tilleggs bokser. Med noen store motstander i. Sikkert for å fordele varmetap ved hastighets forskjell.. Men den nye har ikke. Kun den ene pluggen. Trengs det da noe mer? Eller er det ok å plugge til den nye. Litt skeptisk. PS. Alt er 24v Quote
gautes Posted February 10, 2019 Posted February 10, 2019 (edited) Lurer på om det ikke er for støyskjerming da disse bilene kunne ha full radiopakke ombord. Husk å smøre opp kjedetrekk og ikke minst pussergjennomføringene. Lurer på om ikke LR-Wiki har jobbanvisning på denne jobben. Det er endel ting å passe på og ikke minst få gjort i riktig rekkefølge. Edited February 10, 2019 by gautes Quote
oterpoter Posted February 10, 2019 Author Posted February 10, 2019 Hei. Da skal jeg se om jeg finner den wikien. Lurer på om jeg skal ta med den gamle motor på jobb og sjekke om den faktisk er død eller om dette også er et av strøm issuesene mine. Quote
Recommended Posts