Erik Iversen Posted February 4, 2019 Share Posted February 4, 2019 Er på utkikk etter en manifold for montering av fireports-forgasser i Range Rover'n. Rop ut om noen har! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Iversen Posted March 5, 2019 Author Share Posted March 5, 2019 Snart på side 3.... Fortsatt interessant om noen har Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Iversen Posted September 12, 2020 Author Share Posted September 12, 2020 Fortsatt på jakt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atle3 Posted September 18, 2020 Share Posted September 18, 2020 Koster 4 tusen på Sarpsborg motor. Jeg har en manifold som jeg kanskje vil kvitte meg med hvis prisen er rett. Skal du ha forgasser på? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Iversen Posted September 18, 2020 Author Share Posted September 18, 2020 På sikt ønsker jeg å montere fitech. Men kan ikke ta meg råd til å bruke 20k på innsprøytning på en bil som bare går 1000-2000 km i året... Leter derfor etter brukt hvor det er å finne. Sender deg PM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atle3 Posted September 18, 2020 Share Posted September 18, 2020 Ok Har forgasser og. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Iversen Posted September 30, 2020 Author Share Posted September 30, 2020 Da har dette ordnet seg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts