ottahol Posted November 7, 2018 Share Posted November 7, 2018 Når jeg feller inn speilene så er det så vidt at det venstre speilet rører på seg. Høyre feller seg inn. Noen med løsning på dette? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lafterolf Posted November 7, 2018 Share Posted November 7, 2018 Jøss, har de elektrisk innfelling? Hvor er den knappen? Beklager, som du skjønner er det ingen hjelp å få. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oggioffshore Posted November 7, 2018 Share Posted November 7, 2018 Virker . Virker ikke .... Sånn er mine Aldri fundert særlig på del Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KethilF Posted November 7, 2018 Share Posted November 7, 2018 Tror du må smøre opp litt, og kanskje hjelpe til litt de første gangene. Rolf: Det er på knappen for justering av speilene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanslr Posted November 7, 2018 Share Posted November 7, 2018 Bare ett som virker hos meg, dårlig patent på det, aluminium, korrosjon, plastdrev innmat osv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ottahol Posted November 7, 2018 Author Share Posted November 7, 2018 1 time siden, lafterolf skrev: Jøss, har de elektrisk innfelling? Hvor er den knappen? Beklager, som du skjønner er det ingen hjelp å få. Samme knapp som du justerer speilene. Trykk den rett ned. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lafterolf Posted November 7, 2018 Share Posted November 7, 2018 Aha. Takk igjen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts