Erlend Våge Posted September 25, 2018 Posted September 25, 2018 Ønsker å kjøpe nevnte. Siden bilen nå ikke går, så er det fint om det er innenfor kollektivavstand fra Oslo. Ambisjonen er å kunne få kjørt til hytta torsdag ettermiddag... Quote
tnj Posted September 25, 2018 Posted September 25, 2018 Hei igjen! Pleier jo tidvis være en og annen tigerstadbeboer som drister seg ut i provinsen for et ærend innom EW-S, sjekk Forumfrakt om noen kan ta med til et sted trikken går, da vel! Quote
Erlend Våge Posted September 26, 2018 Author Posted September 26, 2018 17 timer siden, kes skrev: Kan det hjelpe med denne: Det var jeg som tok bildene til denne posten, men jeg har av en eller annen grunn ikke tilgang til å svare på den. Det anbefales virkelig ikke. Blir ikke tett pga gjengene og det er vanskelig å få en pakning til å sitte siden "hodet" er for lite. Tar en tur til EWS med kollektivt nå etterpå. Quote
kes Posted September 26, 2018 Posted September 26, 2018 5 timer siden, Erlend Våge skrev: Det var jeg som tok bildene til denne posten Quote
Erlend Våge Posted September 26, 2018 Author Posted September 26, 2018 Fikk fint og nytt hos EWS i dag! Det er noen riller i gjengene på de fra Biltema som gjør at det ikke blir skikkelig tett. Nå virker det som om det er tipp topp. Kes: Quote
kes Posted September 26, 2018 Posted September 26, 2018 Tvilte ikke på at det var du som la det ut, men litt flaut at jeg ikke sjekket. Bra det ordnet seg! @gautes det kan se ut som wikien kanskje må oppdateres, da BT-løsningen ikke var helt hundre. Quote
Recommended Posts