Todal Posted August 29, 2018 Posted August 29, 2018 Har nettopp kjøpt en serie 3 med rust i ramma. Noen som kan anbefale et verksted som sveiser rust i Oslo-området? Quote
JokerS30 Posted August 29, 2018 Posted August 29, 2018 Det finnes ingen i hele verden som klarer sveise rust. Det jeg dog antar du lurer på, er hvem kan sveise inn nye rammedeler på bilen din. Da spørs det, skal sveiseren bare sveise fast delene, eller skal han også skaffe, fabrikere, kappe ut det gamle, tilpasse, sveise sammen, slipe ned, overflatebehandle og sette isammen bilen etter jobben ? Sistnevnte kan bli gruelig dyrt, spesielt i Oslo-regionen. Mitt beste tips er forsøke beskrive jobben bedre, og finne enten en amatør som kan bistå, eventuelt et landbruks eller mekanisk verksted, litt utenfor ring 3, som kan ta oppdraget. Vurder egeninnsats på deler av prosessen, mesteparten er mer arbeid enn det er vanskelig egentlig... Quote
lafterolf Posted August 29, 2018 Posted August 29, 2018 Jeg ville brukt pengene i et godt sveiseapparat selv. Quote
Vidar S Posted August 29, 2018 Posted August 29, 2018 Enig med Rolf, og la deg inspirere av tråden til Ronny om Rosamund. Quote
Montecristo30 Posted October 9, 2018 Posted October 9, 2018 Hør med Jørgen Sandberg hos Sandberg Auto. Han har mye å gjøre for tiden, men tipper det er kapasitet i desember. Verkstedet ligger på Rud i Bærum. Quote
Brage Posted October 9, 2018 Posted October 9, 2018 Finnes også ett karosseri verksted like ved MC Donalds ved Gardermoen( mot Sand ) Tror kanskje de gjør slikt. men som Jokern sier Kanskje kjøpe ramme delen du vil ha inn på forhånd( slik at de bare kan klipp og lim ) det er enklere og nok mye billigere. Slike ramme deler får du jo meget billig fra UK. Quote
Mys Posted October 11, 2018 Posted October 11, 2018 Hei Har ramme til seire 3 som rusten er sveiset på , altså fri for rust med ny tank står i Nittedal https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=130397727 Vh Peter 95814116 Quote
Recommended Posts