kes Posted August 21, 2018 Posted August 21, 2018 En liten heads-up; det har sittet langt inne, men avgjørelsen er tatt: D2-en må videre, jeg skal få tatt litt bilder og laget en bedre beskrivelse, så om noen sitter og lengter etter en bra V8-er så er sjansen her Bilen har hatt et godt liv, og er vel ikke terrengkjørt i det hele tatt (jeg har til og med satt på et sett med 235/et-eller-annet/18 med veldig snille SUV-dekk da den var på ferietur til Vestlandet og rundt om kring). Uansett; det er en sølvfarget 2004 modell med sort skinn, 4.0 literen - helt original og den har bare gått 119' km. Hadde jeg vært bilselger(tm) så hadde jeg sikkert sagt at den var strøken, det sier jeg ikke, men den *er* veldig fin, faktisk. Jeg har vurdert å sette den på en låve og ta den frem når den er blitt enda mer sjelden, men jeg har dessverre (eller heldigvis?) ikke låve og jeg tror egentlig det er bedre at noen andre får glede av bilen. Jeg har brukt den noen turer som familiebil, litt til å kjøre henger og ting med, men egentlig så har jeg ikke hatt samvittighet til å bruke den som "arbeidsbil" og det er vel derfor den nå har fått besøk av en HCPU i oppkjørselen... Kanskje en rotete post, men avgjørelsen er tatt, så måtte bare lette hodet (hjertet slår fortsatt for den låve-tanken, kjenner jeg : ). Send meg gjerne PM eller ring på ni-tredve-søtten-seks-elleve ved interesse eller spørsmål. Quote
kes Posted October 23, 2018 Author Posted October 23, 2018 TingTarTid(tm), men i helgen fikk jeg vasket og ordnet litt for å ta noen bilder, men så var kameraet tomt for strøm og jeg fant ikke laderen Tok noen med telefonen da, i alle fall. Jeg har hatt diskusjoner med flere, men ingen har valgt å handle, så nå havner den ut på Finn snart. Quote
christianvig Posted October 24, 2018 Posted October 24, 2018 Prisantydning hjelper sikkert på interessen. Skal du ha 10000 eller 100000? PS. jeg tar den om den koster 10 ;-) Quote
discoveryv8i Posted November 24, 2018 Posted November 24, 2018 Hei, bilen ser veldig fin ut! Er den solgt? Hva skal du ha for den?.... Quote
Recommended Posts