haakonbs Posted April 25, 2018 Posted April 25, 2018 Brukernavn og passord virker fortsatt etter noen år i dvale. Tiden var igjen moden for en LR og denne gangen en Defender 90. Min datter på 3 kaller den for "tøffbilen". Far er helt enig. Bilen er tidligere Fantomet og er godt iveratt av Defendre gjennom mange år. Første som skal på plass er nye 35". Kommer litt bilder etter hvert Quote
telindnor Posted April 25, 2018 Posted April 25, 2018 Grattis med kul bil Blir spennende å se hvordan du tar videre en ganske komplett bil!! Quote
jope Posted April 25, 2018 Posted April 25, 2018 det ble en bra eier på en flott bil:) gleder meg til å følge med på tråden og møte deg igjen på treff.. Quote
haakonbs Posted April 25, 2018 Author Posted April 25, 2018 Ja, bilen er ganske så komplett, men noen småting skal jeg gjøre Treff blir fint igjen Quote
Stig-RRune Posted April 25, 2018 Posted April 25, 2018 Hihi, godt å ha deg tilbake Grattis med grom bil. Mye er vel gjort til vårtreffet? Quote
Defendre Posted April 25, 2018 Posted April 25, 2018 Den bilen så skikkelig kul ut Sikkert grom lyd også Quote
haakonbs Posted April 25, 2018 Author Posted April 25, 2018 5 minutter siden, Defendre skrev: Den bilen så skikkelig kul ut Sikkert grom lyd også Fin lyd fra potta ja Steroen er også sikkert bra, bare jeg finner en blå ledning et sted Quote
Pederover Posted April 26, 2018 Posted April 26, 2018 Velkommen tilbake, du bortkomne sønn. Og gratulerer med bæltøff 90! Quote
Stig-RRune Posted April 26, 2018 Posted April 26, 2018 15 timer siden, haakonbs skrev: Takker. Når er vårtreffet? 9. - 13. Mai Quote
jope Posted April 26, 2018 Posted April 26, 2018 2 minutter siden, Stig-RRune skrev: 9. - 13. Mai http://www.lrforum.com/forum/index.php?/topic/90720-vårtreff-elvedalen-9-mai-13-mai-2018/&tab=comments#comment-960559 Quote
haakonbs Posted April 26, 2018 Author Posted April 26, 2018 5 timer siden, Pederover skrev: Velkommen tilbake, du bortkomne sønn. Og gratulerer med bæltøff 90! Kan begynne å stoppe i Surnadal igjen Bestilt nye sommerhjul, så det er vi et skritt nærmere et treff Quote
Ronny Jacobsen Posted April 26, 2018 Posted April 26, 2018 Det tok sin tid men..... Gratulerer Bilder! Quote
haakonbs Posted April 26, 2018 Author Posted April 26, 2018 Ikke kjent for å være kjapp Bilder kommer Quote
Roar Moslet Posted April 27, 2018 Posted April 27, 2018 Nei dæven...Gratulerer og velkommen tilbake Quote
haakonbs Posted April 28, 2018 Author Posted April 28, 2018 Vask og polish. Mistenker forrige eier kan ha kjørt offroad med denne. Fått på plass android spiller og holder for nettbrett Fikk også flyttet over takgrinden. Passet ganske bra egentlig. Quote
haakonbs Posted April 30, 2018 Author Posted April 30, 2018 (edited) Bestilt ny fanger, støyisolerende matter og plukket opp nye dekk Edited April 30, 2018 by haakonbs Glemte bildet Quote
Mrvikan Posted April 30, 2018 Posted April 30, 2018 Grattis med mega røff 90... Siklet mye på den når den havnet på nett! De dekka der kommer til å være prikken over i'n.. Her skal det følges videre Quote
haakonbs Posted May 10, 2018 Author Posted May 10, 2018 Nye sommersko Ny fanger Dessverre var den vinsjledningen som lå der litt for kort, så jeg må trekke alt på nytt Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.