Svinerik Posted February 9, 2018 Posted February 9, 2018 Range Rover Classic 76/90 mod i fin,fin stand, hatt den i 20 år nå.Bruker den helst når det er fine å tørre dager som det ikke er mange av på Vestlandet . EU kontroll i dag som den passererte fint men...det var en ny mann der på verkstedet som absolutt ville se på rammenummeret( at dette stemte da med vognkortet) og jeg husket søren meg ikke hvor det sitter.Skrur jo en hel del på bilen ,men det er stort sett elektriske ting som dere vet. Ble nå godkjent da,men bør gå ned å vise dette,skal jo tilbake om 2 år. Blir ikke noe klok av verkstedboken. Noen som husker hvor jeg skal begynne å 'skrape ? ' Svein Quote
lafterolf Posted February 9, 2018 Posted February 9, 2018 Foran høyre framhjul utvendig på ramma. Finn fire hull som passer til styresnekke om bilen skulle hatt høyreratt. Midt mellom de fire hullene finner du rammenr. Quote
Svinerik Posted February 9, 2018 Author Posted February 9, 2018 Takk skal du ha, tar en skraperunde i kveld. Quote
Kvasi Posted February 9, 2018 Posted February 9, 2018 Det var så uleselig på min at det måtte bankes inn på nytt på BT. Var nesten verdt styret pga gleden av å se maskinen de brukte til dette Quote
Svinerik Posted February 9, 2018 Author Posted February 9, 2018 Viste tydelig dette her,puhh ,var rett og slett litt smånervøs,er en del år siden jeg så de tallene og det hadde gått i glemmeboken.plutselig en dag så er det noen som skal se dette. ...... Quote
Svinerik Posted March 5, 2018 Author Posted March 5, 2018 Ja, som jeg sa i innlegget over. Det var nøyaktig der som" lafterolf " forklarte. Best å ha det der i orden. En kan være 100% sikker at noen skal se de tallene en eller annen gang. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.