Jump to content

Recommended Posts

Posted

Range Rover Classic 76/90 mod  i fin,fin stand, hatt den i 20 år nå.Bruker den helst når det er fine å tørre dager som det ikke er mange av på Vestlandet . EU kontroll i dag som den passererte fint men...det var en ny mann der på verkstedet som absolutt ville se på rammenummeret( at dette stemte da med vognkortet)  og jeg husket søren meg ikke hvor det sitter.Skrur jo en hel del på bilen ,men det er stort sett elektriske ting som dere vet. Ble nå godkjent da,men bør gå ned å vise dette,skal jo tilbake om 2 år. Blir ikke noe klok av verkstedboken. Noen som husker hvor jeg skal begynne å 'skrape ? '  Svein

 

Posted

Foran høyre framhjul utvendig på ramma. Finn fire hull som passer til styresnekke om bilen skulle hatt høyreratt. Midt mellom de fire hullene finner du rammenr.

Posted

Det var så uleselig på min at det måtte bankes inn på nytt på BT. Var nesten verdt styret pga gleden av å se maskinen de brukte til dette  :)

Posted

Viste tydelig dette her,puhh ,var rett og slett litt smånervøs,er en del år siden jeg så de tallene og det hadde gått i glemmeboken.plutselig en dag så er det noen som skal se dette. ......

  • 3 weeks later...
Posted

Ja, som jeg sa i innlegget over. Det var nøyaktig der som" lafterolf " forklarte. Best å ha det der i orden. En kan være 100% sikker at noen skal se de tallene en eller annen gang.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...