Jump to content

Recommended Posts

Posted

har 2 kjettingtaljer med dritlang kjetting til overs.

Industriell kvalitet, perfekt til motorbytte, og masse annet rart. 

Samme PRINSIPP  som bildet, men ikke samme fabrikat. Kan skaffe bilde, bare jeg orker å gå ut, om noen er interessert

250kr ?

334110.jpg

Posted

Da har to vist interesse, Minmin var først, men jeg må sjekke hva vekt-rating de faktisk har, da hans interesse var avhengig av at de minst kunne løfte 2 tonn.

Kommer tilbake ila ikke for lenge...

• 2 months later...
Posted

jeg har sjekket, og glemt tallet igjen. Sjekker igjen, og fant ut at det var 1000kg taljer.

Kjettingen er helt drøyt lang, aner ikke lengden, men har antagelig vært i bruk til noe spesielt...

Posted

jeg driter egentlig i hvem som ender med hva, neste tirsdag* går neste lass på gjenvinninga, og disse blir med da om de ikke er betalt og hentet !

Vårrydding krever sine ofre !

:)

* Siden tirsdag er første mai, vil lasset bli kjørt onsdag eller torsdag. Utfallet blir det samme

Posted (edited)

Har helt glemt dette, Espen. Kunne du sendt dem med Peter på tur, gjetter på at han passerer Alna nå og da? Men må vite hvilken dag han kommer, for nå er jeg i gang med sykling. 250 er sikkert greit, stoler på deg. :)

Edited by LANDreas
Posted (edited)

Okei. Da slapp jeg mer «kjekt å ha, men kommer aldri til å bruke»-ting i garasjen. :(  :)

Takk for at du passer på meg, Espen! :D 

Edited by LANDreas