Marcuslande Posted January 13, 2018 Posted January 13, 2018 Noen som har tips til hbor jeg kan kjøpe oljekjøler og slanger/rør i god kvalitet og utenatt jeg må ha kausjonist? fått en oljelekk fremst i bilen å kan være turbo som trykker olje ut men virker mer sannsynlig med kjøler. Tenkte å bytte kjøler å rør anyway da de er gamle å kommer til å by på problemer før eller siden.. Quote
Tommy 62 Posted January 13, 2018 Posted January 13, 2018 Jeg har liggende her fra donorbilen jeg hadde liggende. Brukt med i OK stand. Fredrikstad. Tommy Quote
Tommy 62 Posted January 13, 2018 Posted January 13, 2018 Ja, jeg har alt komplett liggende. Men det er ett godt stykke mellom oss da vedr. transport . Quote
Marcuslande Posted January 13, 2018 Author Posted January 13, 2018 5 timer siden, Tommy 62 skrev: Ja, jeg har alt komplett liggende. Men det er ett godt stykke mellom oss da vedr. transport . Ikke noe problem, søk meg opp på FB å skriv der. Marcus Lande Quote
Tommy 62 Posted January 14, 2018 Posted January 14, 2018 Problemer med å finne deg på FB. Ingen med ditt navn fra Bardu der. Ring meg i stedet. Mobilnummeret står i signaturen her. Quote
Recommended Posts