christianvig Posted January 10, 2018 Posted January 10, 2018 Heisann. Sliter med at returslangene ofte sprekker langsgående ved endene. Dette fører til at jeg titt og ofte får diesellekkasje. Mistenker at jeg benytter for trange slanger. Noen som vet hvilken dimensjon/diameter disse skal ha? Quote
Tommy 62 Posted January 11, 2018 Posted January 11, 2018 Hei Christian ! Jeg skiftet mine returslanger på den DSEn jeg hadde tidligere og brukte en dieselslange jeg kjøpte på TESS. Denne var kjempefin til dette bruket da den også hadde en armert strømpe utenpå. Jeg kjøpte ! meter og byttet ut alle med denne. Slangen var relativ trang så jeg dyppet endene i diesel først og da gled greit på plass. De satt og tettet godt rundt "vulken" på dysene så denne var jeg fornøyd med. Jeg husker dessverre ikke dimensjonen på denne. Tommy Quote
christianvig Posted January 12, 2018 Author Posted January 12, 2018 Takker for info. Fant forresten ut dimensjonen, iflg BMW skal slangen være 3x7mm, dvs 3 mm innvendig diamenter. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.