oggioffshore Posted January 3, 2023 Posted January 3, 2023 Siste Jack Ryan serien på prime... Slow horses på apple + Kim Philby, Tv2 Quote
robertsoevik Posted June 11, 2023 Posted June 11, 2023 Attenborough Spilleliste, nrk1 idag 1960, Madagaskar Quote
SveinHa Posted December 29, 2023 Posted December 29, 2023 "Wide Blue Yonder" eller "All At Sea" som den til slutt ble hetende har en 109 ExMil i stallen med Kåre Kålrabi bak rattet... Filmet i Haugesund, Karmøy og Sveio. Filmen kan sees her. Quote
LANDreas Posted December 30, 2023 Posted December 30, 2023 The Serpent, Netflix-serie med seriebiler. Ok serie, men litt treg i mine utålmodige øyne. Men verdt det, da disse dukket opp mot slutten. 😃 Quote
LANDreas Posted December 30, 2023 Posted December 30, 2023 Jaggu dukket det ikke opp en Classic i serien jeg ser på nå. For øvrig en knallserie i mine øyne, med god krim, gode mellommenneskelige relasjoner og god spenning. «Skjult av snø» med bl.a. Robert Gustafsson («Från rrrrymden …», for de som husker ham fra norsk humorfjernsyn), på Viaplay. Quote
Ranger Posted December 31, 2023 Posted December 31, 2023 (edited) I siste episode av The Seed på NRK TV finner vi en RRC som jeg tror var til salgs for ikke så lenge siden. Edited December 31, 2023 by Ranger Quote
johnnyhansen Posted January 3, 2024 Posted January 3, 2024 Hva synes dere om denne? https://www.wondersofnorway.com/#video Quote
Vidar S Posted January 30 Posted January 30 Godt laget drama om forbikjøring - hvor det også er en lans Rover inne i der Quote
SveinHa Posted January 30 Posted January 30 Artige de der gamle filmene, brukte 1/3 av filmen før en nærmet seg poenget... Quote
Recommended Posts