Jump to content

Recommended Posts

• 10 months later...
Posted

Var på kino med jentene mine, (8 1/2 og 5 1/2 år), for å se Lille Frøken Norge.

Her kjører alenepappa Bård Tufte Johansen, rundt i Discovery gjennom hele filmen.

Min minste datters første kommentar etter filmen var:

De hadde ihvertfall fin bil far!

Guest Glenn Andersen
Posted

"kar for sin kilt". S-III i div utførelser.

Tv serie som går på nrk2 og svt1 tror jeg.

Posted

...og kanskje den beste serien som noen gang har gått på TV (ihvertfall den beste på TV3) - the Simpsons.

Homer vinner en tur til Afrika (Kenya eller Tanzania tror jeg) med hele familien. Når de kommer der blir de hentet av sin lokale guide Kitenge i en SIII LWB som de så kjører rundt med mer elle mindre resten av episoden, bl.a. på safari.

Simpsons046.jpg

Skurkene (dvs. det viser seg til slutt at de ikke er skurker likevel) kjører rundt i en svart Jeep. Når jeg så det første gangen (altså før jeg visste at de ikke var bad guys likevel) tenkte jeg at dette er det fornuft i. De snille kjører i en gammel LR, mens de slemme kjører en jeep...

Simpsons087.jpg

Posted

:rolleyes: Bilen min er med i filmen 'Asfaltevangeliet' som har premiere i april 2004.

:) Tommy Karlsen, Pelle i 'Pelle og Proffen' filmene har hovedrollen. Jeg er med selv også, men det snakker vi ikke så høyt om.

Posted

Dette må du minne oss om når vi nærmer oss April Jan !!! :D

Kommer den på kino eller video eller begge deler ?

Posted

I Bad Boys II var det med en 109 Softtop -som rå-rally-kjørte mot en Hummer H2...

Det er vel ingen overraskelse at Hummeren kom først frem -men LRen hang godt med :lol:

Posted

Kjempespennende...venter med forhåpninger om at dette faktisk er en bra film også ! :)

Skulle nok ha pussa ferdig min -69 Amazon S (Reg: F-3901 :) ) skjønner jeg, så hadde jeg kanskje kommet med jeg også :P

Så at det var hanka inn rimelig gode skuespillere også :):):)

Gratulerer med "rollen" til både deg og "Heksa" Jan B)

Posted
Det verserer en lang RR Classic(LSE) i Striptease med Demi Moore

Det verserer en lang RR Classic(LSE) i Striptease med Demi Moore

Den husker jeg ikke, gitt! Må ha vært fokusert på noe helt annet? :blink:

TrippleX hadde så vidt jeg husker en heftig biljakt i starten, "HELTEN" hadde vel to eller tre nye RR på halen en stund.

Posted

Ace Ventura "Nature calls" Mr. Ventura foretar lukeparkering etter sidesaltometoden og kommenterer kaldt "Fits like a glove" etter at har tynt seg inn mellom to andre biler (Rollser...?)

Posted
Ace Ventura "Nature calls" Mr. Ventura foretar lukeparkering etter sidesaltometoden og kommenterer kaldt "Fits like a glove" etter at har tynt seg inn mellom to andre biler (Rollser...?)

Han vraker en nydelig seriebil litt senere i filmen med en monster truck...møkkamann!!

Posted

så, så, gutter; husk det er bare på film... :P

Så dessuten at en ny RR ble vraka i teaseren til Hollywood Homicide...

Posted (edited)

Den filmen ja, med Sverre Anker Holmen, Helge Ousdal og Kjersti Jordal? :lol:

Edited by Ezzie
Posted

Hæh!? Mener da å huske at Bjørn Sundquist var med også i Orions Belte...

Har det i det hele tatt blitt spilt inn norske filmer etter WW2 uten han i minst en rollene...