Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heisann!

Jeg er en ung gutt på 21 med navn Marius K som søker en jobb. Vet kanskje at forumet ikke  er beste plassen men prøver likevell.

Jeg har gått vg1 TIP, (mekanikerfag) og ville prøve meg som bilmekaniker, Starter først litt hos Mekonomen (batteri elektro) i Arendal, så over til RSA bil gjennom praksis plass via skole.

Etter dette var jeg veldig heldig og klarte å ordne meg jobb i Arctic Trucks hvor jeg drev med ombygging av biler, og mekaniske reparasjoner.

Og har skrudd en del biler, hatt mye biler fra A - Å (selvom jeg bare er en guttunge) så har motor, lukten av svidd gummi og bråket av en bilmotor interessert meg.

Men i all hovedsak ønsker jeg å finne en jobb som ikke har så mye mekanikk i seg, vil prøve noe annet!

Merket det at å jobbe som bil mekaniker og i tilleg skru på egene biler etter en lang dag med kundebiler var vanskelig.

Om noen der ute vet om en jobb, hva som helst, så tar jeg imot med åpne armer! Bor for øyeblikket i Arendal (Aust-Agder) men kan flytte ved behov.

Har førerkort  B-BE-T

-Håper virkelig jeg finner en jobb her. 

God jul!

Posted

Hadde jeg vært dei sender du mail eller ringer svalbardposten som er avisa på Svalbard du er ung og lysten på et eventyr med lite skatt og sikkert behov for folk sett inn anonnse om dei selv og prøv dei en stund får du jobb der har du en opplevelse for live ,er selv født på Svalbard i 59 og vært der å jobba en sesong i 83  vært å prøve:rolleyes: lykke til og god jul til dere i sør på toten regner det i dag mvh Reidar :)

Posted
12 timer siden, Discozilla skrev:

Merket det at å jobbe som bil mekaniker og i tilleg skru på egene biler etter en lang dag med kundebiler var vanskelig.

Å kombinere hobby og jobb høres forlokkende ut helt til en har prøvd det.

Lykke til i jobbjakten!

Posted

For noen er det å kombinere jobb , hobby og lidenskap paradisisk .

For andre et helvete.

Posted

Kjenner selv på det å kombinere jobb og hobby. Det er ikke enkelt....allikevel er det noe med det å koble av med en prosjektbil etter lange dager med feilsøkning :rolleyes:

Lykke til. :)