Jump to content

Recommended Posts

Posted

Nummedal inviterer til kjøring på Crossbanen lørdag 25.november fra kl 10:00. 

Kjenner du at fjærene trenger en ekstra strekk før jul, har du mulighet til det på Lampeland. Vi åpner banen en ekstra gang i år. Det blir skiltet fra Cirkel K på Lampeland og vi åpner banen ca kl 10:00 . Klubben står for grill, ta med noe å grille til lunsj og en kopp kaffe. Banen passer for alle typer landrover, og det blir tid  dekksparking og prat. 

Dette er gratis for alle medlemmer. 

Mvh styret i Nummedal 

• 2 weeks later...
Posted

Og så sabba barna og barnebarna det til for meg.

Blir vel snekring i bua og bleieskift i stedenfor.:rolleyes:

Posted

Kjapt spørsmål fra en rookie. Må man ha kjetting for å få glede av noen timer her neste lørdag, eller funker nye piggdekk også? Hvor anskaffer jeg evnt kjetting til 285/75/16?

Posted
2 timer siden, Petter Aquadog skrev:

Du får nok masse gøy med piggdekk. Kommer selv med pigg eller at dekk. Vi reduserer lufttrykket som bedrer grep og har det gøy med kjøring og prating.

Hilsen Petter

1 time siden, safaripaul skrev:

Støtter svaret til Petter. 

Da kommer vi oppover en tur på lørdag, det blir gøy! 

Posted

Jeg kjørte på Lampeland 11/11 på et lite lag snø, kun på MT-dekk. Kan ha mye moro der uten kjetting :-)

Vi sees!

Posted

er på jobb dessverre. 

Håper at det blir ett kaffetreff ala vestby etc av Nummedal underavdeling eller noe slikt så man kan bli kjent

Posted
På 22.11.2017 den 21.22, Adventure skrev:

er på jobb dessverre. 

Håper at det blir ett kaffetreff ala vestby etc av Nummedal underavdeling eller noe slikt så man kan bli kjent

Vi har månedlige kaffetreff på Årnes Kafe (Strannaveien, Gvarv) 1. søndag hver mnd og på Furulund Kro (Stokke Ravei, Stokke) 3. lørdag hver mnd.

:-)

Posted

Da er jeg straks klar for avreise -tidlig ute for en gangs skyld :-)

Hva med dere?