ketilelg Posted October 27, 2017 Posted October 27, 2017 (edited) Nå må det ryddes litt - og da må gamlebilden til kona finne et nytt sted å være . Den trenger en smule TLC, men er rimelig komplett, og oser av patina og gammel sjarme! Motor, girkasse og det vesentlige av det elektriske er serie 3. Et fint vinterprosjekt! Pris: høyeste over vrakpant. Edited October 27, 2017 by ketilelg . Quote
Land Rover for alle penga Posted October 27, 2017 Posted October 27, 2017 Hmm... livet er vanskelig noen gnager... Når man har 8, trenger man alltids en til? 9 er vel et fint tall.. Kanskje ikke... Hvordan er bilen for rust? Går motoren rundt? Quote
ketilelg Posted October 27, 2017 Author Posted October 27, 2017 (edited) 11 minutter siden, Land Rover for alle penga skrev: Hmm... livet er vanskelig noen gnager... Når man har 8, trenger man alltids en til? 9 er vel et fint tall.. Kanskje ikke... Hvordan er bilen for rust? Går motoren rundt? Den kan knappest kalles rustfri. Ramma må lappes på (hvis du er god til å lappe, og er tålmodig). Motoren gikk rundt sist jeg prøvde, men det er en god stund siden. Mangler startrele. Kan prøve med sveiv i morgen. Den ble avskiltet pgav mangelfulle bremser. Edited October 27, 2017 by ketilelg Quote
krokansjefen Posted October 27, 2017 Posted October 27, 2017 (edited) Byr vrakpant på flekken! Ikke kutt den greina før jeg kommer og henter da... Edited October 27, 2017 by krokansjefen Quote
ketilelg Posted October 28, 2017 Author Posted October 28, 2017 Obs: bilen kan trille, men har ikke bremser til å stole på. Må m.a.o. hentes på henger, eller stag. Quote
Paal Helge Posted October 29, 2017 Posted October 29, 2017 Denne fortjener et bedre liv Hvor mange biler fra ulike kraftverk finnes egentlig? Noen som vet? Quote
ketilelg Posted October 30, 2017 Author Posted October 30, 2017 My bad. Denne bilen var spoken for. Og ja, den går til et forhåpentligvis godt hjem. Kjøper har ihvertfall sagt at han vil pusse den opp. Quote
Land Rover for alle penga Posted October 30, 2017 Posted October 30, 2017 13 timer siden, ketilelg skrev: Kjøper har ihvertfall sagt at han vil pusse den opp. Håper ham som kjøper den BEHOLDER den flotte patinaen. Helt nydelig Mye finere enn en med helt ny "shiny" lakk Men, etter vareopptelling ser jeg at jeg har mange nok seriebiler stående. Quote
Recommended Posts