Oskarsaelid Posted June 29, 2017 Share Posted June 29, 2017 Hei. Vifta har brent seg fast og nekter å gå rundt osv. Er det noen som har en vifte liggende eller forslag til hva jeg eventuelt kan gjøre? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YMK Posted June 29, 2017 Share Posted June 29, 2017 (edited) 10" fra Biltema har gjort jobben hos meg i flere år http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bil-tilbehor/Tuning/Ytelse/Kjolevifte-universal-2000032589/ Edited June 29, 2017 by YMK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskarsaelid Posted June 29, 2017 Author Share Posted June 29, 2017 Aha:):):):) Takk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
motom Posted June 29, 2017 Share Posted June 29, 2017 Den går ikke ofte så kan sikkert kjøre uten litt også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskarsaelid Posted June 29, 2017 Author Share Posted June 29, 2017 Med tanke på at den satt bom fast så er det nok en stund siden den har gått også... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gautes Posted June 29, 2017 Share Posted June 29, 2017 De ruster fast og så brenner motoren. Har demontert et par den gang jeg var ung og nysgjerrig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskarsaelid Posted June 29, 2017 Author Share Posted June 29, 2017 Fant jo ut at vifta på den forrige discoen stod fast da jeg var oppe hos deg ifjor... tydeligvis noe som går;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts