smejan Posted April 18, 2017 Posted April 18, 2017 (edited) Jeg har oppdaget at den fryktelige lyden som gjorde at påskeferien ble kjørt med D2 i stedet for P38 kommer fra viskoseviften. Når jeg tar tak i selve viften kan jeg rugge den et par-tre centimeter frem og tilbake, og det ser ut som om det er selve hjulet som beveger seg. Viften ser ut til å sitte godt fast i hjulet. Hva tenker dere kan være synderen her? Må jeg rett og slett bytte vannpumpen, eller kan det være noe annet? Edited April 18, 2017 by smejan Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.