Stian Raknes Posted January 13, 2017 Posted January 13, 2017 Selger den løse rammedelen rundt frontruta Range Rover. Fra før de ble sveist fast. 300,- eller bud. Kan sendes men fint om hentes, er i Skien. Quote
Stian Raknes Posted January 20, 2017 Author Posted January 20, 2017 Kan leveres/droppes mellom Oslo og Alta etter nærmere avtale, da jeg skal oppover antageligvis neste uke. Quote
lafterolf Posted January 20, 2017 Posted January 20, 2017 Har du plass til et baksete opp til Trøndelag? Quote
Stian Raknes Posted January 21, 2017 Author Posted January 21, 2017 Mulig det, hvilken type er det? Rygg og pute? Quote
lafterolf Posted January 21, 2017 Posted January 21, 2017 Ja, rygg og pute henger sammen med hengsel og klappes sammen. Setet er delt 2+1. Det befinner seg i Ski. Quote
Stian Raknes Posted January 21, 2017 Author Posted January 21, 2017 Ok, må se når jeg er ferdigpakka. Quote
Bonfire Posted February 1, 2017 Posted February 1, 2017 Du tok delene med deg.... Da kan jeg like herlig bestille fra YRM. -B- Quote
Bonfire Posted February 1, 2017 Posted February 1, 2017 Forsåvidt ikke..men jeg prøver å legge opp et lite deletokt østover i løpet av tida som kommer. Hadde vært greit å legge det inn på ruta... Uansett; du har et poeng..og Stian vil jo bli kvitt delene så da blir han kanskje smilende blid om jeg kjøper. :-) -B- Quote
Stian Raknes Posted November 9, 2023 Author Posted November 9, 2023 Jeg har fortsatt denne løse rammedelen rundt frontruta Range Rover, samt kanal RHS. Nå nærmer det seg Norge rundt :). RHS Inner Sill - RRC - YRM Metal Solutions (yrmit.co.uk) Per nå i Moss, i Skien fra begynnelsen av desember. Kan leveres i rimelig avstand, skal til Norefjell også neste helg (17.-19. nov.). Quote
Elvehundre Posted November 10, 2023 Posted November 10, 2023 Nå e du på go vei med viktige deler til å skaffe dæ Range Rover igjen Stian 😁. Snakkes plutselig. Gi beskjed om du passere Rennebu, så fikse æ kaffe 🙂. Har forresten samme del til over frontruta liggende i Halden. ønske aill ein fin kveill hilsen Henry Arnfinn 🙂 Quote
Stian Raknes Posted November 10, 2023 Author Posted November 10, 2023 Begynne i det små...:), skal huske det. Quote
Recommended Posts