kaa Posted June 26, 2016 Posted June 26, 2016 Har diverse karosserideler til salg til defender. Delene kommer fra en 110, 2004 mod, 7-9 seter. - Bakpart, bunn til lasterom, liten skade fremme, se bilde - Bakdør komplett, kan se ut som den har fått en liten trøkk, men mulig å fikse - Bakseter - Seter til lasterom - Matter til lasterom og bakseter - Noe deksler til lasterom rundt vinduer - Skjerm breddere bak Se bilder for de andre delene som jeg har. Kom med bud eller forslag til pris. Ring, sms, mail i tillegg til tråden her. 90826132 keaagnes@frisurf.no Quote
mikke Posted June 26, 2016 Posted June 26, 2016 (edited) priside på på bakparten da? Edited June 26, 2016 by mikke Quote
kaa Posted June 26, 2016 Author Posted June 26, 2016 Dere må hjelpe meg litt, er helt ny på Landrover, vet ikke hva det er det burde koste. Så kom med bud. Så blir vi vel enige Pris på sidedør? Du er jo en veteran på sidene her, hva er den vert? Quote
kaa Posted June 26, 2016 Author Posted June 26, 2016 priside på på bakparten da? Hva mener du den er vert? 700Kr for døra. Synes det høres fair ut jeg, så du får den for det. Quote
kaa Posted June 26, 2016 Author Posted June 26, 2016 Side dør solgt!! Har du bilder av setene og mattene? Hei, kan prøve å ta bilder imorgen og legge ut 700,- for bakdør. Den er god, du skal få den for det, prøvde å få frem på bildet at den ikke er 100% ser ut som den har fått seg en liten trykk at hjulet som har hengt på. Quote
kaa Posted July 4, 2016 Author Posted July 4, 2016 Har du bilder av setene og mattene? Her er bilder av setene Har funnet frem litt flere deler for salg, Quote
kaa Posted July 4, 2016 Author Posted July 4, 2016 Kommer også rullende ramme med norske papirer på for salg, 2,5 NA diesel 1991 mod.Med forskjermer, panser, grill, støtfanger og torpedoveggen. Sleng inn et bud og den kan bil din. Ikke klar riktig enda. Kommer bilder etterhvert. Quote
Recommended Posts