Jump to content

Recommended Posts

Posted

Dagen startet bra med sammparkering med en fin Disco 2 utenfor barnehagen. Burde tatt bilde. Så noen timer jakt før hentingen av barn igjen. Fine skogsveier her i Oslobygda.

image.jpeg

Posted

Byttet til vinterdekk i dag. Det morsomste var å lære seg Hi Liften ikke fult så gøy å finne denne støtdemperen. På den andre siden har jeg lenge hatt lyst på nye dempere og fjærer ??

image.jpeg

Posted (edited)

Bilde fra bilen brukt under årets tur til Pomerania

PA070055.JPG

PA070117.JPG

Edited by ahysky
Posted

Nei. Flekken er der fordi jeg tappet ut litt diesel når jeg alikevell var under der bare for å sjekke om det var spor av vann. Men, takk du er en god til å få med deg alt Lafte.

• 2 weeks later...
  • 2 months later...
Posted

Hadde det vært enklere å legge inn bilder direkte fra smart telefonen . Uten å måtte velge "full versjonen" av siden . Hadde det sikkert kommet inn flere bilder

Posted

Sikkelig fine biler og bilder, må si jeg bare elsker Land Rovere. Skulle gjerne ha sagt jeg hadde en favoritt, men er så vanskelig å velge, når alle er like bra og tøffe.??

Posted (edited)

Ikke tatt akkurat idag, men veldig ferskt. Oppe på bukk og får litt ny olje her og der.

20170130_093218.jpg

Edited by AreM
Posted (edited)

Lørdagen ble brukt til å rote rundt ytterst på nordmørskysten, masse småveier.

Utrolig flott vær! Kvitholmen fyr i bakgrunnen.

20170210_160122.jpg

Edited by GuttormG