Jump to content

Recommended Posts

Posted

Først kom ulyden, deretter kom bråket og så dampen fra motoren. Et blad fra vifta hadde løsnet (selv om høsten er over...) . Nå trenger jeg ny radiator, vannpumpe og vifte. Trenger noen til å gjøre jobben her i Trondheim. Hvem vet hjelp?

August, Trondheim

Posted

Jøss, en seriebil som brukes i Trondheim!:)

Det varvtrivelig å høre. Synd at den gikk i stykker da. Vannpumpe bør du kjøpe ny.

En annonse her inne kan hjelpe deg med de andre delene.

Hvilken seriebil? Motor, modell osv?

Posted

Takk for tilbakemeldinger , det første gang jeg prøver meg på et forum ! Tror nok det går greit å skifte sjøl , men det er lite tid og ingen bra plass å jobb .

Har bruk , min kones bil ! , en god del de siste år. men jeg ser at jeg må bli flinkere med velikehold , alltid noe nytt som ikke virker.

Har du en vifte og Radiator so bra , når passer det best og hvor må jeg være for møte deg ? Bilen står på stavset og må vel flyttes snart !

Hvor langt kan jeg kjøre, hvis jeg kobler fra vifta / vannpumper ?

Mange spørsmal og mange takk !

Posted

Du kan ikke kjøre uten vanmpumpe. Bestill ny hos Vesfold ship og industriservise. De sender omgående.

Du har en Personlig Melding (PM).

Meld deg inn i landroverklubben. De har klubbhus og der vil du treffe mange med kompetanse på bilen.

Posted

Har nesten ny radiator liggende til serie bil liggende hvis du er interessert. Ta kontakt på tlf. 48056789. Holder til 4 min. fra Sandmoen sør for Trondheim.