vassbø Posted January 3, 2016 Posted January 3, 2016 Da har OneTen havnet i veterangjengen . Blir 30 på ettersommeren og en får håpe at hun holder ut i 30 år til minst :-) Quote
county Posted January 3, 2016 Posted January 3, 2016 Gratulerer... fin bil det der som sikkert holder i mange år til. Quote
kameranerd Posted January 4, 2016 Posted January 4, 2016 86-87 var nok gode årganger på Land rover 110 Quote
Roar Moslet Posted January 4, 2016 Posted January 4, 2016 Gratulerer Blir den nå satt inn i pensjonistenes rekker, eller skal du fortsatt bruke den like mye som du har gjort, Thor-Ivar ? Quote
Odd_flock Posted January 4, 2016 Posted January 4, 2016 Grattis. Den bør jo holde en god stund til med litt vedlikehold innimellom Quote
robertsoevik Posted January 4, 2016 Posted January 4, 2016 Gratulerer Thor Ivar, en av mine favoritt Defendere. Quote
vassbø Posted January 5, 2016 Author Posted January 5, 2016 Takker . Ja Roar kommer nok til å bruke den like mye framover . Må få tatt litt småplukk på karosseriet og få tak i nye sidedører og bakdør . Men nå står den etter at nedre reimskiva separerte seg , gummien løsnet . Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.