Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Litt usikker på hva som ikke virker, men det blåser varm luft i kupéen. Drt jeg oppdaget ved en tilfeldighet er at reservoar, og vannet oppi, og vannslanger er ikke varme!

 

Hva kan dette komme av?

 

Det er en 92 D1 200

Edited by KethilF
Posted

Tenk deg et 8-tall.

Nedre ringen er varmeapparatsløyfen som vannet sirkulerer i hele tiden når motoren går.

Først når det er blitt så varmt at termostaten åpner blir øvre ring "innkoblet" og da blir

slanger og radiator etterhvert varme.

Posted

Når jeg da har kjørt Kråkstad til Åstjern og tilbake, da burde motor blitt varm sikkert.......

Posted

Lite overskuddsvarme fra moderne motorer og ved lite pådrag,noen kalde grader,

grei hastighet og/eller fullt pådrag på varmeapparatet blir det ikke nødvendigvis

til at termostaten åpner.

Imponert over observasjonene dine.Fortsett med det.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...