Ronny Jacobsen Posted April 26, 2015 Posted April 26, 2015 (edited) Jada..... Tilfeldighetene ville ha det slik, det bare skjedde.... Bella har ankommet Bella er en 1990 Range Rover 3,9 kledd i Beluga Black. Slik har hun stått i 4-5 år. Bilde tatt av tidligere eier. Med proff hjelp fra Sandvoll senior tok det bare 10-15 minutter å få lastet hengeren På flyttefot fra Oslo til Gamle Fredrikstad. Siste etappe måtte jeg kjøre Toyota ettersom Sandvoll junior ble med som hjelpmann. Etter en høyttrykkspyling og luft i hjula hos Sandvoll var det fort gjort å montere ett par blink/park-lys fra lageret hjemme. Nyvasket med "nye" lys ser hun jo bra ut faktisk, og dermed kan jeg ikke anklages for å ha "dratt hjem flere vrak" Bella har dog sine problemer.... Tror ikke alle er avdekket ennå heller faktisk. Venstre kanal samt nedre del av A og B-stolper er så godt som historie. Høyresiden har jeg ikke fått sett så nøye på ennå. Og slik ser det ut under teppene bak. Slik ser hun ut i profil Classy interiør Edited April 26, 2015 by Ronny Jacobsen Quote
Tuscan Posted April 26, 2015 Posted April 26, 2015 Gratulerer, dette ser meget bra ut !! Den rusta ser egentlig ikke så veldig vanskelig ut. Superfin farge :-) Quote
YMK Posted April 26, 2015 Posted April 26, 2015 Grattis Dette er vel noe av det bedre du har dratt hjem? Quote
Stig-RRune Posted April 26, 2015 Posted April 26, 2015 Wow, gratulerer med ny flott bil. Blir morsomt? Quote
motom Posted April 26, 2015 Posted April 26, 2015 Gratulerer! Imponerende pågangsmot og tilgjengelig fritid du har Quote
Ronny Jacobsen Posted April 26, 2015 Author Posted April 26, 2015 For mange biler, for mye deler, for mye arbeid.Har ikke plass til alt! Må snart leie ett eller annet tror jeg Siden søndag ikke er slipe, sveise og banke-dag brukte jeg tiden på Bella Hadde vel ikke våget å tro at det var mulig, men hun startet! https://www.youtube.com/watch?v=abmlqvOz8kM Quote
stianha Posted April 26, 2015 Posted April 26, 2015 Gratulerer med flott bil! Barnemat for deg dette Quote
Ronny Jacobsen Posted April 26, 2015 Author Posted April 26, 2015 Takk. Ikke bare barnematen nei.... Maaaange timer med rustrep her, men det er er absolutt håp Quote
LANDreas Posted April 26, 2015 Posted April 26, 2015 Gratulerer, Ronny! Du gyver løs på det ene prosjektet etter det andre og imponerer oss stadig. Bella blir nok også til gull! Quote
magnes Posted April 27, 2015 Posted April 27, 2015 Moro du fikk start påan og Kjekt å hjelpe til Magne Quote
jon71 Posted April 27, 2015 Posted April 27, 2015 Gratulerer med ny bil og nytt prosjekt. Blir spennende å følge med på utviklingen. Quote
TLT Posted April 27, 2015 Posted April 27, 2015 Serieproduksjon, eller rettere "seriereparasjon" hos deg ser det ut til Gratulerer med nytt prosjekt Quote
arez Posted April 27, 2015 Posted April 27, 2015 Gratulerer med ny bil. Sammenlignet med de andre prosjektene du har taklet er vel dette nærmest å regne for småplukk og detaljfinish. Quote
motom Posted April 27, 2015 Posted April 27, 2015 Det er ikke et prosjekt før 75% av dørstolpene må lages for hånd Quote
Jan L Posted April 27, 2015 Posted April 27, 2015 Gratulerer med enda en vakker RR, denne er jo nesten rustfri i forhold til 2 dørs utgavene dine. Imponert over pågangsmotet ditt! Blir nok en spennende tråd å følge, gleder meg til fortsettelsen.. Quote
ragnarsk Posted April 27, 2015 Posted April 27, 2015 What !!!!!!!!!!! En til ???? Må nesten leie mer tid for å lese trådene dine Quote
Ronny Jacobsen Posted April 27, 2015 Author Posted April 27, 2015 Takker. Tidsramma på dette prosjektet er litt i det blå. Tror jeg kommer til å ta litt nå og da..... Som en avveksling fra Larkin liksom Quote
Recommended Posts