christt Posted January 3, 2015 Posted January 3, 2015 Byttet indre og ytre endeledd her om dagen, og oppdaget av belgen på høyre side var fylt med olje (se vedlagt bilde). Noen som har erfaring med å reparere slike lekkasjer, eller må jeg bare få tak i ny snekke? Quote
CaspianBlue Posted January 3, 2015 Posted January 3, 2015 Du kan prøve med omega 917 som muligens utsetter bytte en god stund Quote
Peres Posted January 4, 2015 Posted January 4, 2015 Er det lov å spørre hvordan du løsnet indre endeledd? Holdt du imot på på selve tannstaget eller er det bare å vri løs med rørtang på endeleddet? Quote
christt Posted January 4, 2015 Author Posted January 4, 2015 Er det lov å spørre hvordan du løsnet indre endeledd? Holdt du imot på på selve tannstaget eller er det bare å vri løs med rørtang på endeleddet? Brukte bare stor rørtang. Skulle ikke så mye kraft til. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.