KethilF Posted November 28, 2014 Posted November 28, 2014 (edited) Jeg hadde håp om å få ferdig gearkasse/clutch i morgen, men det stoppet opp da jeg plutselig oppdaet et problem. Delen på bilde viser hvilken del det er . Aner ikke hva den heter. Noen i område Oslo syd/Follo/Østfold. Hvis noen har det liggende så vil jeg gjerne at dere sender meg en melding. Edited November 28, 2014 by KethilF Quote
Tron def Posted November 28, 2014 Posted November 28, 2014 Tror den heter FRC2528 pivot-clutch release lever , vis det er kasse til Hel motor ? Quote
Håvard Guttormsen Posted November 28, 2014 Posted November 28, 2014 Hvilken bil/ modell er det til? Det er en smal sak og finne det i katalogen når man vet det.. :-) Quote
KethilF Posted November 28, 2014 Author Posted November 28, 2014 Det er den delen som Tron sier, men jeg skulle gjerne hatt den i morra. Quote
Elvehundre Posted November 29, 2014 Posted November 29, 2014 Vet jeg har liggende. Vet ikke akkurat HVOR . Mener den finnes i flere versjoner og muligens lengder, viktig å vite hvilken kasse, clutch og motor det er snakk om. Rekker ikke lete i dag. Ønske aill ein fin hælg hilsen Henry Arnfinn Quote
KethilF Posted December 1, 2014 Author Posted December 1, 2014 Om du har mulighet til å titte så er bolten ca 8mm i diameter. Lengden vet jeg ikke. Quote
Recommended Posts