revis Posted July 23, 2014 Posted July 23, 2014 Hei, til min store forundring så oppdager jeg at det ikke (aldri?) har kommet noe kald luft ut av mitt klimaanlegg. Jeg kjøpte min Range Rover Sport 2006 modell er for ca. 8 mnd. siden. I og med at varmen ikke har kommet før nå den siste tiden har jeg aldri tenkt over dette med air condition. Når jeg har den på 16 grader kommer det bare normal luft. Finner heller ingen AC knapp slik jeg hadde i min L322 2004 modell tidligere. Er noen som har erfaring med dette? Er det slik at dette ikke finnes på denne type bil eller mangler bilen noe? Får ikke opp noe feilmelding. Er på biltur og smelter vekk:) Quote
OJG Posted July 24, 2014 Posted July 24, 2014 Ta sjekk/service på klimaanlegget ditt, sikkert for lite gass på systemet. Quote
smejan Posted July 24, 2014 Posted July 24, 2014 Kjør innom en Svendsen Eksos, jeg fikk fantastisk service hos dem på Ensjø her om dagen :-) Quote
revis Posted July 27, 2014 Author Posted July 27, 2014 Takk for tips. Bilen var tom for AC gass:) Lyngdal Karosseri og Auto fylte opp og bilturen ble reddet:) Quote
Mads SL Posted August 1, 2014 Posted August 1, 2014 Så kan man spørre seg: Hvorfor var den tom? Håper de fylte på UV (sporingstoff) slik at en finner lekasjen når den er tom igjen... Quote
Recommended Posts