krokansjefen Posted July 20, 2014 Posted July 20, 2014 Er i akutt behov av ovennevnte. Rekker ikke å reise lengre enn østfold, stor-oslo, vestfold. EWS har tatt ferie, og jeg er usikker å deletilgangen på såkalte autoriserte lr-verksted. Quote
motom Posted July 21, 2014 Posted July 21, 2014 Du kunne fått min gamle men er dessverre på ferie fortsatt. Kjedelig å høre om problembilen! Noen i Oslo området har sikkert en liggende. Quote
krokansjefen Posted July 23, 2014 Author Posted July 23, 2014 Utgår, da gammel termostat var i orden. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.