Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ser at nivået på servooljen ligger litt under minumum på min D3.

Tok av plata under for å sjekke styresnekka.

Ser ut som det er litt oljesvetting/lekkasje.

 

Noen tips til hva som bør gjøres?

 

 

overview.jpg

snekke.jpg

Posted

Bytte snekke, det finnes noe lurium tilsettning men syntes det har gått for lang til det.

Posted

Brandt tar SEK 22.500 for komplett jobb, bare så du vet det...

Fikk tilbud fra dem etter samme mistanke som deg, men etter påfyll av servoolje i januar har nivået holdt seg stabilt, så jeg velger å se det an inntil videre (men har en flaske LR-servoolje med meg overalt).

Posted

Såpass! Det var ikke billig.

Tror jeg i så fall kjøper ei snekke fra England og setter i selv.

Hadde uansett tenkt å bytte indre og ytre endeledd. Indre følger vel med ny snekke så vidt jeg husker.

Posted

kor på år var det registert din bil tenke på reklamasjon.

Posted

Forsøk Omega 917. Jeg har god erfaring med det. Min svettet (ikke like mye), og benyttet Omega. Har kjørt i 2,5 år uten problemer etter dette.

Posted

Kjapt, og kanskje dumt, spørsmål, men om jeg også skulle forsøke Omega 917, hvordan konkret går jeg fram?

Nivået mitt er (bank i bordet) fortsatt bra på servooljetanken, tapper jeg ut servooljen på noe vis før jeg fyller på Omega 917?

Posted

Tapp ut like mye olje som du fyller på Omega. Har fått opplyst at det totalt skal være 1,2 liter olje totalt i servosystemet.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...