radovan Posted April 16, 2014 Posted April 16, 2014 For å starte med begynnelsen: Disco2 aut. 147000 km, pent brukt. All olje og filter bytta for 30000km ? sidan i høve lause oljerør. Ingen andre tidlegare problem, ulydar e.l. Har merka at kassa kanskje ikkje var like mjuk og god i det siste som ho har vore før, men var usikker på om det berre var innbilning. I dag var det meir merkbart og etter eit stopp ville ikkje kassa oppføre seg i det heile. Ho gjekk opp og ned mellom 2., 3. og 4., og det var vanskeleg å få opp farten.Kom ikkje opp i 80 og det vart berre sluring og turtellaren gjekk ikkje over 3000 o/min. Så motoren var tydelegvis "informert" om eitt eller anna. Elles ville han vel gått høgare? Eg tenkte det var best å få stoppa, men det var ingen lommar akkurat der og då, så eg køyrde litt til. Då eg ga meir gass igjen i lavare fart kom det ein dunkande vibrasjon, omtrent som når ein køyrer over eit felås. Eg gjekk av gassen litt og då stilna det. Så fann eg ein busslomme og fekk svinga ut. Når motoren gjekk på tomgong var det ein tydeleg bilyd som følgde motoromdreininga. Eit lite kakk eller tikk, ikkje så veldig høg lyd, men tydeleg nok til at eg høyrde det klart. Heldigvis køyrde eg i konvoi med to andre som skulle same stad som meg, og vi fekk ordna parkering hos ein lokal helt som budde like attmed. Bilen gjekk tilsynelatande normalt dei trehundre metrane fram til han, men då køyrde eg roleg. Kakkelyden var der sjølvsagt enno då eg parkerte. Nokon som kjenner att symptoma? Eg har lurt på om det kan vere converteren, men eg har eigentleg ikkje peiling. Quote
tdiThomas Posted April 16, 2014 Posted April 16, 2014 Tapp av litt olje, den burde lede deg i riktig retning Et mindre havari? Er kassa havarert så er er den havarert, converter havari uten andre skader høres utopisk ut Quote
radovan Posted April 16, 2014 Author Posted April 16, 2014 Nei, meir det at dei feila eg merkar kjem av at converteren ikkje gjer heilt det han skal. Men kvifor gjer han ikkje det? Kan jo vere noko helit anna, sjølvsagt. Må kome meg avstad og hente bilen ein gong i påska... Quote
LANDreas Posted April 16, 2014 Posted April 16, 2014 Eneste jeg husker av lignende er at Smejan hadde en fæl kakkelyd i sin girkasse sist han var innom meg. Vondt å høre på under bilen. Hør med ham, vet ikke om han har fått fikset det enda. Quote
leiohel Posted April 16, 2014 Posted April 16, 2014 Tap av krefter og manglende turtall kunne jo ligne på symtomer andre har beskrevet om katalysator som har gått tett, men klakkelyden passer ikke helt inn i det bildet kanskje. Hvis ikke den ekstra motstanden i eksosen får noe annet til å klakke. Lykke til LOH Quote
radovan Posted April 16, 2014 Author Posted April 16, 2014 Hadde naturlegvis ikkje med meg nanocomen. Den kunne sikkert gitt meg eit hint om kva som var på ferde. Quote
smejan Posted April 18, 2014 Posted April 18, 2014 (edited) Min verste lyd ble delvis borte når RATS skrudde fast mellomakselen og håndbrekkdingsen, men de kunne ikke finne noe annet feil uten å ta ned girkassen. Siden lyden er turtallsavhengig, uansett hastighet på bilen, konkluderte de med at det måtte komme fra et sted før girkassen. De foreslo flexplate eller deromkring, men kunne ikke se noe galt gjennom inspeksjonsluken. Så jeg har kommet til at jeg kjører med det og prøver å holde meg unna det verste turtallet (2100), i påvente av at en årsak skal åpenbare seg... Nanocom rapporterer heller ingen feil(!), så jeg er litt i blinde her. Edited April 18, 2014 by smejan Quote
CaspianBlue Posted April 18, 2014 Posted April 18, 2014 Bør sjekke motorolja også for metallbiter, det kan være en råde er røket. Fleksplate og rotasjon bør sjekkes gjennom inspeksjonsluka Quote
stianthr Posted April 18, 2014 Posted April 18, 2014 det kan være en råde er røket. Hva i all LR-verden er en råde? (..Fersk på alt jeg ikke ennå har skrudd på.) Quote
CaspianBlue Posted April 19, 2014 Posted April 19, 2014 "Stanga" mellom stempel og veiv inni motoren. Krysser fingrene for at det ikke er motorproblemer som lager klakkelyder, hvis veiva er røket kan du også oppleve rare klakkelyder Quote
radovan Posted April 19, 2014 Author Posted April 19, 2014 Nja... I første omgong satsar eg på at det ikkje er motorproblem. Det var jo heilt tydeleg at giret hadde problem. Men med all elektronikken kan jo feil ein stad påverke korleis ting oppfører seg ein annan stad. Bilen er enno ikkje henta. Påskeavvikling og jobbing + problem med våre andre bilar. Ketsjup-effekten? Quote
CaspianBlue Posted April 19, 2014 Posted April 19, 2014 Ketchup-effekten fungerer (dessverre). I vinter hadde jeg bil 1 på verksted, reservebil for bil på verksted, reservebil for reservebilen for bilen sto med defekt belg... Endte nesten med leiebil (grøss) Quote
radovan Posted April 19, 2014 Author Posted April 19, 2014 Vi er faktisk tett på å måtte bruke sjumeters bobil til privatbil for øyeblikket. Det kjem nok til å skje og før vi er ferdige med dette. Quote
stianthr Posted April 19, 2014 Posted April 19, 2014 sjumeters bobil "Skal bare på Rema en tur".. Lykke til og god påske! Quote
CaspianBlue Posted April 19, 2014 Posted April 19, 2014 Vi er faktisk tett på å måtte bruke sjumeters bobil til privatbil for øyeblikket. Det kjem nok til å skje og før vi er ferdige med dette. Nei og nei! Du må kjøpe én LR til Quote
radovan Posted April 19, 2014 Author Posted April 19, 2014 (edited) Har fem, ingen av dei er både registrert og køyrbar. Edited April 19, 2014 by radovan Quote
LANDreas Posted April 19, 2014 Posted April 19, 2014 Selg bobilen, Radovan, og bruk tiden og pengene på Land Roverne dine i stedet! Quote
radovan Posted May 6, 2014 Author Posted May 6, 2014 Har iallfall fått Discoen heim. Forsmedeleg transport via Land Cruiser og biltralle. Har ikkje hatt tid til å studere meir på det, men kan iallfall konstatere at symptoma er slik dei var. Svak, men tydeleg "tikkelyd" som følgjer motorturtalet og tilsynelatande normal oppførsel på første og andre gir. Når ein kjem til tredje gir blir det mykje sluring, turtalet kjem ikkje over 3000 og farten stoppar på 60. Gir ein meir gass for å auke farten girar han berre ned. Reknar med eg tek skilta av bilen ein periode medan eg spekulerer. Quote
Brage Posted May 6, 2014 Posted May 6, 2014 Hei Erling. Bare for å utelukke motorproblem helt. Hvis kassa er i nøytral / Park, er det tikkelyd da også? Hvis du er sikker på at det er kassa, så er det kanskje solenoid ventilene inne i kassa som krangler i lag med clutchplatene, sånn enklest er jo bare å bruke drøye 10 lapper på en ny kasse fra Aschroft. For det er sikkert tidkrevende og kompleks å overhale / reparere kassen. Personlig hadde jeg nok valgt en slik løsning, med tanke på jobben det er å demontere / montere kassen. men det kan være vell brukte kroner å få ett verksted alla Rats til å konstantere feilen først. Mvh Brage Quote
EHS Posted May 6, 2014 Posted May 6, 2014 Vi er faktisk tett på å måtte bruke sjumeters bobil til privatbil for øyeblikket. Det kjem nok til å skje og før vi er ferdige med dette. En lokal familie med datter i klassen til Elvira har bare en bil; en bobil. Hun blir hentet på skolen med den av og til.... Quote
nyskje Posted May 6, 2014 Posted May 6, 2014 RATS gjer nok overhalingsjobb, men då eg var i kontakt med dei hadde dei ikkje testutstyr for denne ZF-kassen. Du får pante ei kasse og hente ny frå UK :-) Quote
radovan Posted May 6, 2014 Author Posted May 6, 2014 Det er tikkelyd sjølv om bilen ikkje står i gir, derfor har eg mest mistanke til at det er noko converter/flexplaterelatert. Eller i det minste at det er noko der og som ikkje er heilt som det skal vere. For motoren i seg sjølv synest å vere heilt normal heilt til han ikkje får opp høgare turtal enn 3000. I frigir kan ein ruse opp så mykje ein vil. Har lese feilkodar med Nanocom, og etter det eg kan sjå er det ikkje lagra noko. Det er og høve til å lese ein heil del andre data frå motor og girkasse, men eg veit ikkje heilt kva som er rette og feil verdiar, så det hjelper meg ikkje så mykje. Men eg har jo ikkje ein gong fått sjekka giroljen enno, så eg er på gyngande grunn uansett kva eg seier. Ein kan vel og håpe på å sjå eitkvart gjennom inspeksjonsluka på undersida. Heldigvis for meg har Kjell-Wernik donert den gamle kassa frå William. Den kan eg bruke som pant om eg treng ny kasse frå Ashcroft. Er det forresten andre ein kan få girkasser frå? Var forresten på tur med bobilen i går. Europris, Apoteket, Bunnpris, Vest Auto, G-Sport, Ommedal, Eid Motor, Interoptikk, Narvesen, Stårheim Bilverksted, Princess, Bare Barn, BilXtra og sikkert nokre til hadde nesten sju meter bobil på besøk. Det går heilt fint, det. Quote
Recommended Posts