Jump to content

Recommended Posts

Posted

For å starte med begynnelsen: Disco2 aut. 147000 km, pent brukt. All olje og filter bytta for 30000km ? sidan i høve lause oljerør.

Ingen andre tidlegare problem, ulydar e.l.

 

Har merka at kassa kanskje ikkje var like mjuk og god i det siste som ho har vore før, men var usikker på om det berre var innbilning.

 

I dag var det meir merkbart og etter eit stopp ville ikkje kassa oppføre seg i det heile. Ho gjekk opp og ned mellom 2., 3. og 4., og det var vanskeleg å få opp farten.Kom ikkje opp i 80 og det vart berre sluring og turtellaren gjekk ikkje over 3000 o/min. Så motoren var tydelegvis "informert" om eitt eller anna. Elles ville han vel gått høgare?

 

Eg tenkte det var best å få stoppa, men det var ingen lommar akkurat der og då, så eg køyrde litt til. Då eg ga meir gass igjen i lavare fart kom det ein dunkande vibrasjon, omtrent som når ein køyrer over eit felås. Eg gjekk av gassen litt og då stilna det.

 

Så fann eg ein busslomme og fekk svinga ut. Når motoren gjekk på tomgong var det ein tydeleg bilyd som følgde motoromdreininga. Eit lite kakk eller tikk, ikkje så veldig høg lyd, men tydeleg nok til at eg høyrde det klart.

 

Heldigvis køyrde eg i konvoi med to andre som skulle same stad som meg, og vi fekk ordna parkering hos ein lokal helt som budde like attmed. Bilen gjekk tilsynelatande normalt dei trehundre metrane fram til han, men då køyrde eg roleg. Kakkelyden var der sjølvsagt enno då eg parkerte.

 

 

 

Nokon som kjenner att symptoma? Eg har lurt på om det kan vere converteren, men eg har eigentleg ikkje peiling. :(

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Tapp av litt olje, den burde lede deg i riktig retning

 

Et mindre havari? Er kassa havarert så er er den havarert, converter havari uten andre skader høres utopisk ut

Posted

Nei, meir det at dei feila eg merkar kjem av at converteren ikkje gjer heilt det han skal. Men kvifor gjer han ikkje det?

 

Kan jo vere noko helit anna, sjølvsagt.

 

Må kome meg avstad og hente bilen ein gong i påska...

Posted

Eneste jeg husker av lignende er at Smejan hadde en fæl kakkelyd i sin girkasse sist han var innom meg. Vondt å høre på under bilen. Hør med ham, vet ikke om han har fått fikset det enda.

Posted

Tap av krefter og manglende turtall kunne jo ligne på symtomer andre har beskrevet om katalysator som har gått tett, men klakkelyden passer ikke helt inn i det bildet kanskje. Hvis ikke den ekstra motstanden i eksosen får noe annet til å klakke.

 

Lykke til

 

LOH

 

Posted (edited)

Min verste lyd ble delvis borte når RATS skrudde fast mellomakselen og håndbrekkdingsen, men de kunne ikke finne noe annet feil uten å ta ned girkassen. Siden lyden er turtallsavhengig, uansett hastighet på bilen, konkluderte de med at det måtte komme fra et sted før girkassen. De foreslo flexplate eller deromkring, men kunne ikke se noe galt

gjennom inspeksjonsluken. Så jeg har kommet til at jeg kjører med det og prøver å holde meg unna det verste turtallet (2100), i påvente av at en årsak skal åpenbare seg...

Nanocom rapporterer heller ingen feil(!), så jeg er litt i blinde her.

Edited by smejan
Posted

Bør sjekke motorolja også for metallbiter, det kan være en råde er røket. Fleksplate og rotasjon bør sjekkes gjennom inspeksjonsluka

Posted

det kan være en råde er røket.

 

Hva i all LR-verden er en råde?

 

(..Fersk på alt jeg ikke ennå har skrudd på.)

Posted

"Stanga" mellom stempel og veiv inni motoren. Krysser fingrene for at det ikke er motorproblemer som lager klakkelyder, hvis veiva er røket kan du også oppleve rare klakkelyder

Posted

Nja... I første omgong satsar eg på at det ikkje er motorproblem. Det var jo heilt tydeleg at giret hadde problem. Men med all elektronikken kan jo feil ein stad påverke korleis ting oppfører seg ein annan stad.

 

Bilen er enno ikkje henta. Påskeavvikling og jobbing + problem med våre andre bilar. Ketsjup-effekten?

Posted

Ketchup-effekten fungerer (dessverre). I vinter hadde jeg bil 1 på verksted, reservebil for bil på verksted, reservebil for reservebilen for bilen sto med defekt belg...

Endte nesten med leiebil (grøss) :)

Posted

Vi er faktisk tett på å måtte bruke sjumeters bobil til privatbil for øyeblikket. Det kjem nok til å skje og før vi er ferdige med dette. :o^_^

Posted

Vi er faktisk tett på å måtte bruke sjumeters bobil til privatbil for øyeblikket. Det kjem nok til å skje og før vi er ferdige med dette. :o^_^

Nei og nei!

Du må kjøpe én LR til :D

  • 3 weeks later...
Posted

Har iallfall fått Discoen heim. Forsmedeleg transport via Land Cruiser og biltralle.

 

Har ikkje hatt tid til å studere meir på det, men kan iallfall konstatere at symptoma er slik dei var. Svak, men tydeleg "tikkelyd" som følgjer motorturtalet og tilsynelatande normal oppførsel på første og andre gir. Når ein kjem til tredje gir blir det mykje sluring, turtalet kjem ikkje over 3000 og farten stoppar på 60. Gir ein meir gass for å auke farten girar han berre ned.

 

Reknar med eg tek skilta av bilen ein periode medan eg spekulerer.

Posted

Hei Erling.

 

Bare for å utelukke motorproblem helt. Hvis kassa er i nøytral / Park, er det tikkelyd da også?

 

Hvis du er sikker på at det er kassa, så er det kanskje solenoid ventilene inne i kassa som krangler i lag med clutchplatene, sånn enklest er jo bare å bruke drøye 10 lapper på en ny kasse fra Aschroft. For det er sikkert tidkrevende og kompleks å overhale / reparere kassen.

 

Personlig hadde jeg nok valgt en slik løsning, med tanke på jobben det er å demontere / montere kassen.

men det kan være vell brukte kroner å få ett verksted alla Rats til å konstantere feilen først.

 

Mvh Brage

Posted

Vi er faktisk tett på å måtte bruke sjumeters bobil til privatbil for øyeblikket. Det kjem nok til å skje og før vi er ferdige med dette. :o^_^

 

En lokal familie med datter i klassen til Elvira har bare en bil; en bobil. Hun blir hentet på skolen med den av og til....

Posted

RATS gjer nok overhalingsjobb, men då eg var i kontakt med dei hadde dei ikkje testutstyr for denne ZF-kassen. Du får pante ei kasse og hente ny frå UK :-)

Posted

Det er tikkelyd sjølv om bilen ikkje står i gir, derfor har eg mest mistanke til at det er noko converter/flexplaterelatert. Eller i det minste at det er noko der og som ikkje er heilt som det skal vere. For motoren i seg sjølv synest å vere heilt normal heilt til han ikkje får opp høgare turtal enn 3000. I frigir kan ein ruse opp så mykje ein vil.

 

Har lese feilkodar med Nanocom, og etter det eg kan sjå er det ikkje lagra noko. Det er og høve til å lese ein heil del andre data frå motor og girkasse, men eg veit ikkje heilt kva som er rette og feil verdiar, så det hjelper meg ikkje så mykje. blush

 

Men eg har jo ikkje ein gong fått sjekka giroljen enno, så eg er på gyngande grunn uansett kva eg seier. Ein kan vel og håpe på å sjå eitkvart gjennom inspeksjonsluka på undersida.

 

 

Heldigvis for meg har Kjell-Wernik donert den gamle kassa frå William. :)

Den kan eg bruke som pant om eg treng ny kasse frå Ashcroft. Er det forresten andre ein kan få girkasser frå?

 

 

Var forresten på tur med bobilen i går. Europris, Apoteket, Bunnpris, Vest Auto, G-Sport, Ommedal, Eid Motor, Interoptikk, Narvesen, Stårheim Bilverksted, Princess, Bare Barn, BilXtra og sikkert nokre til hadde nesten sju meter bobil på besøk. Det går heilt fint, det. ;)

 

 

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...