Vigge Posted March 7, 2014 Posted March 7, 2014 Jeg lufter nå min kjære reisevenn for salg. Etter nylig endring av bostedsadresse så har parkeringsforholdene endret seg til det verre. En P38 med stor svingradius og bredt smil passer dårlig i den trange parkeringskjelleren. I tillegg har budsjettet for vedlikehold blitt overført til budsjettet for oppussing, møblement og hvitevarer. Bilen er ikke feilfri og selges til nevenyttig person som kan gi bilen den omsorg jeg ikke lenger kan gi da jeg har mistet tilgangen til garasjehall/skruplass. Har et lite lager av deler som følger bilen, deriblant 4 nye luftbelger. Range Rover 2.5DSE 1999 -Bilen har vært i mitt eie siden sept. 2012, -ca. 238500 km, -sort lakk, grå(antracit?) innredning -Orginalt Harman/Kardon anlegg. Modent for uskiftning. Kassette-jack adapter medfølger -sommer og vinterdekk på LR-felger, henholdsvis 18" og 16" om jeg husker rett. -nye bremseklosser og skiver foran og bak okt. 2013 -nye Bilsteins dempere foran og bak okt. 2013 -nye drag link H og V sept. 2013 -ny temp sensor til girolje våren 2013 -ny frontrute med varmetråder våren 2013 -nytt takstativ fra Thule jan. 2013 medfølger Kjente feil: -Bakre diff., må antagelig byttes. -SRS lampe, vakkel i kontakt under passasjersete. -O-ring lekker litt ved varmeregister. Har nye Vitron o-ring erstatninger et sted i flyttelasset. -Vannlekkasje som kulminerer i vann på dørken på passasjerside. -Drypper også litt diesel og "kremter" litt ved kald start. Mistenker lekkasje på slange til dyse. -Litt treg EAS om bilen har stått en stund. (3-4 dager) -Tegn på tidlig rust på nedre bakluke og fremre høyre hjørne av panseret. Skal få tatt noen bilder når jeg får hentet bilen igjen senere idag. Forbehold om feil på huskemuskelen. Bilen står og kan beskues i Drammen. Quote
Vigge Posted March 19, 2014 Author Posted March 19, 2014 Jeg sier 85 000 med rom for diskusjon. Lekkasjen fra varmeregister og dieselpumpe, samt diff blir fikset før evnt. salg. Quote
Recommended Posts