Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har lest meg opp, og forstår det slik at lukta forsvinner etter 2-3 uker.

Forsvinner?! Med to innsausede Defendere er det ikke noe fare for det.
  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

yepp, da var det gjort, men lanolin lukter ikke helt lanolin lenger synes jeg.

Ble happy da han sa at bilen så bra ut under, før innsausing.

Kostet 2400,- for en Disco 3. (var det noe som het LR-rabatt? - Vestfold antirust)

• 4 months later...
Posted

Da fikk livingstone en god behanding hus Funderud.

• 11 years later...
Posted (edited)

Nå har jeg ikke bilene mine lagret, men alt Lanolin-utstyret står i garasjen (ikke akkurat musetett garasje) og det er ikke mus der.
Lukten forsvinner etter noen uker.

Edited by iknutis
Posted

I et gammelt fjøs har jeg dekkmaskiner og lager. Der har jeg sølt sauefett, og det ble vekslet i en haug museskitt, samme med bøtta med dekksåpe/fett. Bøtta var tom og bare mengder museskitt i bøtta. Det var egentlig min feil som ikke hadde på lokket, samt spent til bøtta slik at den bikket.

i nøden tror jeg musa spiser alt organisk og mere til. De spiser til og med plastikkisolasjon på ledninger.

men om den ikke finner mat i sauefett spiser de sikkert opp ledningene og waunderbaumen, ikke vet jeg, pest eller kolera.

Posted

Jeg har mus flere steder men i bilene som har hatt Lanolinbehandlinger i nær ti år har ikke hatt besøk.

Kan skyldes at jeg må kjøre en kilometer eller to på grusvei hver gang jeg skal til sentrum.

Ser ikke for meg at mus liker Lanolin med sand og grus i.

Men hadde det vært et problem generelt hadde vi nok hørt om det etter så lang tid.

• 4 weeks later...
Posted

Har alt mitt i garasjen på ei hylla og der er det ikke mus. Bilan som er behandlet står ute og der er det heller ikke mus. Var meldt muse år i 2024/2025 men lite mus å se også i naturen. Lite gnagere generelt.