Dag Lislerud Midtfjeld Posted August 9, 2013 Posted August 9, 2013 Skal i gang med å skifte styresnekka på vår 2004 mod 130 - TD5. Operasjonen synes å være enkel å gjennomføre ifølge den store boka men det er jo lovlig trangt der nede. Er det noen som har noen gode tips om hvordan jobben bør gjøres og eventuelt hva jeg bør unngå. Dag Quote
EKJ Posted August 9, 2013 Posted August 9, 2013 Ha nye slanger inn på snekka i bakhånd, det hadde ikke jeg, og det ble endel ekstra ball.... Panhard feste i ramma må ned mener jeg. Litt løftehjelp er også godt å ha... Jeg gjorde det uten, og det er litt tungt å svinge den rundt oppi der uten bistand. Quote
Dag Lislerud Midtfjeld Posted August 9, 2013 Author Posted August 9, 2013 Takk for tips - da går vi i gang. Vi er to pers så da er ihvertfall den på plass. Får være litt forsiktig med slangene da jeg ikke har dette på lager. Quote
Dag Lislerud Midtfjeld Posted August 10, 2013 Author Posted August 10, 2013 Operasjonen ble ferdig i dag og jeg har nettopp prøvekjørt kjerra. Bilen oppleves som ny. Jeg er glad vi var to da vi satt inn ny styresnekke da denne var svært tung og vanskelig å få inn dit den skulle. Neste prosjekt er nye fjører og dempere. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.