Jump to content

Recommended Posts

Posted

Skal i gang med å skifte styresnekka på vår 2004 mod 130 - TD5.

Operasjonen synes å være enkel å gjennomføre ifølge den store boka men det er jo lovlig trangt der nede.

 

Er det noen som har noen gode tips om hvordan jobben bør gjøres og eventuelt hva jeg bør unngå.

 

Dag

Posted

Ha nye slanger inn på snekka i bakhånd, det hadde ikke jeg, og det ble endel ekstra ball.... Panhard feste i ramma må ned mener jeg. Litt løftehjelp er også godt å ha... Jeg gjorde det uten, og det er litt tungt å svinge den rundt oppi der uten bistand.

Posted

Operasjonen ble ferdig i dag og jeg har nettopp prøvekjørt kjerra. Bilen oppleves som ny.

Jeg er glad vi var to da vi satt inn ny styresnekke da denne var svært tung og vanskelig å få inn dit den skulle.

Neste prosjekt er nye fjører og dempere.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...