Jump to content

Recommended Posts

Posted

For berre ein nokre dagar sidan lova eg meg sjølv, og fleire i heimen at to hobbybilar skulle vara nok ei stund framover. Delebestillinga til Logen er fyllt ut,men ikkje sendt, og andre prosjekt på "Godset" står i kø. Tid er noko eg manglar støtt og stadig, så no var tida komen for å fullføra eit å anna prosjektet på heimebane. Så langt, så vel. Men så får eg sjølvsagt eit tips om ein Softdash ute på Aukra... Ballen byrjar å rulle, og plutseleg hadde eg kjøpt nok ein Classic. Avtala med selgar var at den skulle hentast i dag (søndag), og med ein nokre dagar venting, byrja som vanleg "detektivarbeidet". Eg var sikker på at eg hadde sett denne før, forumet vart saumfart og jau det stemte. http://www.lrforum.c...890#entry508771 Og no står den altså endeleg her.

gallery_4674_688_347583.jpg

gallery_4674_688_672264.jpg

gallery_4674_688_2318936.jpg

Den har allereie fått navn: George A L, ein tronarving verdig. No har eg ikkje gjort så mykje anna enn å vaska han utvendig, men har enno ikkje funne de store overraskelser, men noko fiks er det. Plana framover er å få den klar for EU, slik at den kan nytast i fulle drag. Jau eg har ein frå før, men den er meir som eit storprosjekt å regne, så denne får duga inntil viare.. ^_^

• Replies 174
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Faen var det du som for med den der. Var på vei for å sjå på/kjøpe å so fikk eg sms omm att den var solgt. Mye rust?

Ikkje rustfri, men faktisk ein av dei bedre som har vore innom meg.

Gratulerer. Jeg kjenner misunnelsen. Dette er for meg den ultimate bilen, utrolig vakker.

Gleder meg til flere bilder.

Ja takka vera deg Rolf står den her, eg hadde aldri funne denne sjølv. Er nok den ultimate bilen for meg og, så den blir nok værande. kjem meir bilete etterkvart. No er det landstreff som står for tur. :)
Posted

Jeg så annonsen før den ble merket med "solgt" (under Rover/andre).

Jeg tolket teksten dithen at karosseribytte ikke var godkjent, dessuten sto den allt for langt unna for meg.

Dessuten kommer det nok aldri en V8 inn som hverdagsbil her på tunet igjen.

Posted (edited)

Eg pressa høy da eg fekk melding om ein rimeleg softdash. Var i utganspunktet tenkt som delebil, men det forandra seg da eg skjønte kva eg hadde kjøpt. Karosseribyttet er forøvrig innført i vognkortet.

Blir nok ikkje kvardagsbilen her heller, meir stasbilen ;-)

Edited by Lorden
Posted (edited)

Takk takk. :) Jau den er for meg den ultimate Classic. (..trur eg.. ^_^ ) Har så vidt begynt å sjekka litt. Så langt ser det meste greit ut. Må ha nye foringar og bremseskiver bak. Nye kuler på styrestag, så skal eg spandera nye demparar rundt om. Motoren i førarstolen virkar ikkje så den må sjekkast. Bagasjeromsgolvet må byttast. Finns det i handelen? Er særs takknemmeleg for tips, evt eit som er i god stand..

Edited by Lorden
Posted

Jeg har gulv i alu til overs ;)

Bombe...

Vi gjer ein handel Rolf. :-)

Neste spørsmål gjeld SRS lampe i dashbordet. Den blinkar. Nokon som har tips til feilsøk? Og gjerne eit cruisecontroll tips i sommo slengen. Den funkar heller ikkje..

Posted (edited)

Vaska innvendig og fjerna ekstralysa. Denne skal ha "clean" look.

Båe softdashane.

image.jpg

image.jpg

Edited by Lorden
Posted

Uff ja. Eg manglar pågangsmotet ditt Ronny. Kva seier du til ein to vekers "ferie" på Nordmøre. All inclusive. (Altso sveising og mekking med du greier..)

:-)

Skal forøvrig på EU-kontroll torsdag. Delar blir sett i bestilling etter kontroll. Har oversikt over det meste, men ein å anna overraskelsen kjem vel. No er det SRS lampa som bekymrar mest..