Lorden Posted July 28, 2013 Posted July 28, 2013 For berre ein nokre dagar sidan lova eg meg sjølv, og fleire i heimen at to hobbybilar skulle vara nok ei stund framover. Delebestillinga til Logen er fyllt ut,men ikkje sendt, og andre prosjekt på "Godset" står i kø. Tid er noko eg manglar støtt og stadig, så no var tida komen for å fullføra eit å anna prosjektet på heimebane. Så langt, så vel. Men så får eg sjølvsagt eit tips om ein Softdash ute på Aukra... Ballen byrjar å rulle, og plutseleg hadde eg kjøpt nok ein Classic. Avtala med selgar var at den skulle hentast i dag (søndag), og med ein nokre dagar venting, byrja som vanleg "detektivarbeidet". Eg var sikker på at eg hadde sett denne før, forumet vart saumfart og jau det stemte. http://www.lrforum.c...890#entry508771 Og no står den altså endeleg her. Den har allereie fått navn: George A L, ein tronarving verdig. No har eg ikkje gjort så mykje anna enn å vaska han utvendig, men har enno ikkje funne de store overraskelser, men noko fiks er det. Plana framover er å få den klar for EU, slik at den kan nytast i fulle drag. Jau eg har ein frå før, men den er meir som eit storprosjekt å regne, så denne får duga inntil viare.. Quote
Lorden Posted July 28, 2013 Author Posted July 28, 2013 Ja det kan ein trygt seia. Skal koma med betre bilete i morgon. Feirar med ein Guinness no. Quote
Jan L Posted July 29, 2013 Posted July 29, 2013 Gratuler med vakker bil, må være ett kupp å få tak i en slik... Quote
austbø109 Posted July 29, 2013 Posted July 29, 2013 Faen var det du som for med den der. Var på vei for å sjå på/kjøpe å so fikk eg sms omm att den var solgt. Mye rust? Quote
lafterolf Posted July 30, 2013 Posted July 30, 2013 Gratulerer. Jeg kjenner misunnelsen. Dette er for meg den ultimate bilen, utrolig vakker. Gleder meg til flere bilder. Quote
Lorden Posted July 30, 2013 Author Posted July 30, 2013 Faen var det du som for med den der. Var på vei for å sjå på/kjøpe å so fikk eg sms omm att den var solgt. Mye rust? Ikkje rustfri, men faktisk ein av dei bedre som har vore innom meg. Gratulerer. Jeg kjenner misunnelsen. Dette er for meg den ultimate bilen, utrolig vakker. Gleder meg til flere bilder. Ja takka vera deg Rolf står den her, eg hadde aldri funne denne sjølv. Er nok den ultimate bilen for meg og, så den blir nok værande. kjem meir bilete etterkvart. No er det landstreff som står for tur. Quote
Ronny Jacobsen Posted July 30, 2013 Posted July 30, 2013 Jeg så annonsen før den ble merket med "solgt" (under Rover/andre). Jeg tolket teksten dithen at karosseribytte ikke var godkjent, dessuten sto den allt for langt unna for meg. Dessuten kommer det nok aldri en V8 inn som hverdagsbil her på tunet igjen. Quote
Lorden Posted July 30, 2013 Author Posted July 30, 2013 (edited) Eg pressa høy da eg fekk melding om ein rimeleg softdash. Var i utganspunktet tenkt som delebil, men det forandra seg da eg skjønte kva eg hadde kjøpt. Karosseribyttet er forøvrig innført i vognkortet. Blir nok ikkje kvardagsbilen her heller, meir stasbilen ;-) Edited July 30, 2013 by Lorden Quote
CuckoosNest Posted July 30, 2013 Posted July 30, 2013 Nydelig! Rett og slett nydelig! Da jeg kjøpte LSE`n. Skulle bli hestebil, men neidu, ble stasbil Quote
stianha Posted July 31, 2013 Posted July 31, 2013 Grattis med flott RRC! Var innom gården en uke for tidlig skjønner jeg Quote
robertsoevik Posted August 2, 2013 Posted August 2, 2013 Du har fått gratulasjoner fra meg tidligere på sms Gunnar, men du får en til her. Fantastisk at det var den her. Quote
Lorden Posted August 3, 2013 Author Posted August 3, 2013 (edited) Takk takk. Jau den er for meg den ultimate Classic. (..trur eg.. ) Har så vidt begynt å sjekka litt. Så langt ser det meste greit ut. Må ha nye foringar og bremseskiver bak. Nye kuler på styrestag, så skal eg spandera nye demparar rundt om. Motoren i førarstolen virkar ikkje så den må sjekkast. Bagasjeromsgolvet må byttast. Finns det i handelen? Er særs takknemmeleg for tips, evt eit som er i god stand.. Edited August 3, 2013 by Lorden Quote
Lorden Posted August 3, 2013 Author Posted August 3, 2013 Jeg har gulv i alu til overs Bombe... Vi gjer ein handel Rolf. :-) Neste spørsmål gjeld SRS lampe i dashbordet. Den blinkar. Nokon som har tips til feilsøk? Og gjerne eit cruisecontroll tips i sommo slengen. Den funkar heller ikkje.. Quote
Lorden Posted August 4, 2013 Author Posted August 4, 2013 (edited) Vaska innvendig og fjerna ekstralysa. Denne skal ha "clean" look. Båe softdashane. Edited August 4, 2013 by Lorden Quote
Lorden Posted August 4, 2013 Author Posted August 4, 2013 Uff ja. Eg manglar pågangsmotet ditt Ronny. Kva seier du til ein to vekers "ferie" på Nordmøre. All inclusive. (Altso sveising og mekking med du greier..) :-) Skal forøvrig på EU-kontroll torsdag. Delar blir sett i bestilling etter kontroll. Har oversikt over det meste, men ein å anna overraskelsen kjem vel. No er det SRS lampa som bekymrar mest.. Quote
Lorden Posted August 4, 2013 Author Posted August 4, 2013 Nokre bilete etter ei lett oppfliing innvendig: Quote
jon71 Posted August 4, 2013 Posted August 4, 2013 Utrolig flott bil.............nesten like luksuriøs innvendig som min -84 RR. Quote
Recommended Posts