Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Selger en baklem til serie 2/2a/3. Mangler midtsprossen på utsiden, men denne bør en blikkenslager eller typisk LRF´er enkelt klare å lage til. Her er det også "skliskinner" for last på innsiden, det er kjekt. "Grisehalene" på bildet følger også med, for feste av kjetting, som gjør det enkelt og raskt å demontere lemmen ved behov.

Begynner vi på 1.500? Bud i tråden, takk.

:)

2013-06-16 21.09.47.jpg2013-06-16 21.09.27.jpg

Edited by LANDreas
Posted

Da avslutter vi denne i natt klokken 23:59. Vet hvor kjedelig det er å sitte og vente på å få vite om man har vunnet budrunden eller ikke.

:)

Posted

Har en sønn som skal inn til tigerstaden i morgen for å spille foppalkamp. Skal høre om han ikke kan kjøre innom og plukke opp delen.

Poden gifter seg i juli, så da må jo far annkomme i toppløs "Betsy" :)

Posted

Det synes jeg høres ut som en kjempeidé! :D

Vi vet mer om ni minutter. ;)

Hva slags seriebil har du? Ser ut som en serie 3 på bildet ditt. Stemmer det? :huh:

Posted

Skikkelig fin bil du har! Veldig moderne i forhold til min 68-modell 2A. Du har fått god hjelp fra våre venner i Fredrikstad ser jeg også. Hyggelig.

Det er også hyggelig å fortelle at Betsy har fått ny baklem. Gratulerer! Håper dere blir fornøyde med den. :)