LANDreas Posted October 14, 2018 Author Posted October 14, 2018 Her flotter man seg med original baklem og greier. Du verden! Denne blir så bra, Arild! Og gratulerer med EU-kontrollen. Husk å kline på litt Fluid Film også, så holder ramma seg godt. Ja, vent med lakkering til de nye dørene er på plass. Da blir den skikkelig fin, tror jeg. Quote
Ahok Posted October 17, 2018 Posted October 17, 2018 Da var Litjkar'n godkjent for 2 nye år og jeg fikk samtidig deltatt på svært hyggelig høstsjekk hos Strømmen Bil. Digg! Quote
Ahok Posted October 24, 2018 Posted October 24, 2018 Da har Litjkar'n fått ny kjølevæske, olje og filter. Nå er gutten klar for vinterlagring innerst i garasjen. Quote
Ahok Posted November 9, 2018 Posted November 9, 2018 Flott artikkel fra treffet på Vestby Prestegård som altså omhandler langt flere enn Litjkar’n Fredagsbilaget til Dagens Næringsliv. Løp og kjøp! Quote
SiggenRRC Posted November 9, 2018 Posted November 9, 2018 Her er artikkelen i sin helhet, ha en flott helg Quote
Klusenhusen Posted November 9, 2018 Posted November 9, 2018 Flott liten artikkel, med en god oppsummering. Tommelen opp! Quote
motom Posted November 9, 2018 Posted November 9, 2018 Utrolig bra! Måtte flire når jeg så du fikk med dette med menneskebiler Mangler bare pipe og wellies nå Quote
Ahok Posted April 4, 2019 Posted April 4, 2019 Første av 2 fremovervendte bakseter fra Exmoor og 3-punktsbelte på plass. Quote
Diaboli Posted April 7, 2019 Posted April 7, 2019 1 time siden, Erik Iversen skrev: Nydelig,! Det han sa! Quote
Recommended Posts