Ahok Posted September 5, 2018 Share Posted September 5, 2018 Litjkar’n blir campingbil! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gautes Posted September 5, 2018 Share Posted September 5, 2018 Jasså,tatt timer i yoga ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ahok Posted September 5, 2018 Share Posted September 5, 2018 Det er jo faktisk helt ypperlig plass. Overrasket over hvor lett senga fikk plass. Gjenstår bare å snekre et fundament, så slipper jeg å ligge på bakken i regnet i helga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
telindnor Posted September 5, 2018 Share Posted September 5, 2018 (edited) 15 minutter siden, Ahok skrev: Det er jo faktisk helt ypperlig plass. Overrasket over hvor lett senga fikk plass. Gjenstår bare å snekre et fundament, så slipper jeg å ligge på bakken i regnet i helga. Har hatt samme patenten i min. Funket fint som snus det. Blir kjekt å se patenten til helgen.. Edited September 5, 2018 by telindnor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vegard Bratland Erikstad Posted September 6, 2018 Share Posted September 6, 2018 Hadde samme løsing på landstreffet i 2013. Funker fint når man er kommet på plass Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ahok Posted September 18, 2018 Share Posted September 18, 2018 (edited) Det ble en fantastisk tur til RRS-SBT på Vestby Prestegård. Utrolig deilig å få tatt med Litjkar´n på treff! 88" som campingbil fungerte helt glimrende. Oppskriften ble feltseng og 150,- i materialer. Sov som en stein! Nå er time for PKK bestilt til fredag neste uke. Krysser fingrene for at ting er på stell! Edited September 18, 2018 by Ahok Leif. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
telindnor Posted September 18, 2018 Share Posted September 18, 2018 Bra bil og gubbe. Hyggelig å treffe dere Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brage Posted September 18, 2018 Share Posted September 18, 2018 Ser meget bra ut, og det var en enkel og praktisk løsning for overnatting i bilen du fikk til. Den er så utrolig riktig for sin tid uten noe fjas den bilen din. Liker det Mvh Brage Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gautes Posted September 18, 2018 Share Posted September 18, 2018 Jeg er blitt for stiv til slik senge-gymnastikk. Men løsningen er absolutt godkjent. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
motom Posted September 18, 2018 Share Posted September 18, 2018 Ingen selfi fra feltsengen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ahok Posted September 19, 2018 Share Posted September 19, 2018 Ikke selfie, men stemningsbilde med kaffe og kanelbolle (søndagens frokost) Det regnet bra den natta, som dere ser. Ganske behagelig å haste videre til neste punkt på agendaen uten i det hele tatt å bevege seg ut av bilen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
motom Posted September 19, 2018 Share Posted September 19, 2018 Kos det der! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Iversen Posted September 20, 2018 Share Posted September 20, 2018 Flott løsning, ja! Målte opp classic'n for akkurat det samme i helga. Har 208 cm å gå på mot seteryggen foran når den er felt frem. Senga er 200 cm. Så en slik løsning burde gå! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robertsoevik Posted September 20, 2018 Share Posted September 20, 2018 (edited) 1 time siden, Erik Iversen skrev: Flott løsning, ja! Målte opp classic'n for akkurat det samme i helga. Har 208 cm å gå på mot seteryggen foran når den er felt frem. Senga er 200 cm. Så en slik løsning burde gå! Hmm, intresting. ;-) Tror jeg må prøve en natt i garasjen. Edited September 20, 2018 by robertsoevik Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kulien Posted September 22, 2018 Share Posted September 22, 2018 Fin utsikt hadde du også bak duggen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ahok Posted September 24, 2018 Share Posted September 24, 2018 Noen bilder av fundamentet til feltsenga. Vi snakker ikke ingeniørkunst, men det ble stødig og solid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Iversen Posted September 24, 2018 Share Posted September 24, 2018 Flotte greier! Nesten overkill til seng å være. Så for meg 2 klosser under føttene på senga mi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ahok Posted September 24, 2018 Share Posted September 24, 2018 Jeg har en tendens til å hive rundt på meg når jeg sover, vil nødig våkne i bånn av bilen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ahok Posted September 28, 2018 Share Posted September 28, 2018 NESTEN godkjent. Bare bytt kryssene på fremre mellomaksel så er vi i mål. DET skal jeg fint leve med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
motom Posted September 28, 2018 Share Posted September 28, 2018 Klarte du skjule lettelsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ahok Posted September 28, 2018 Share Posted September 28, 2018 Nei Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ahok Posted October 11, 2018 Share Posted October 11, 2018 Uorginal bakluke byttet med original. Nye fester sveiset på - første testkjøring av det nye sveiseapparatet gikk strålende! Etter å ha brukt evigheter på å fjerne tre lag med gammel maling frister det å la den forbli ubehandlet. Hva tenker dere? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
motom Posted October 11, 2018 Share Posted October 11, 2018 (edited) Bør få seg et lag med syregrunning og så ett eller tro strøk lakk i samme farge som resten så fin som bilen er nå! Har du fargekoden så får du garantert mikset ett par spraybokser så det blir like fint som resten av de andre panelene! my $0.02 Edited October 11, 2018 by motom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ahok Posted October 12, 2018 Share Posted October 12, 2018 Får tenke litt på det. Er nok noen dører og dørtopper som skal lakkeres også. I mellomtiden blir det bar aluminium - men jeg synes egentlig det ble litt stillig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brage Posted October 14, 2018 Share Posted October 14, 2018 På 12.10.2018 den 18.14, Ahok skrev: men jeg synes egentlig det ble litt stillig. Joda det er fint det, men det korroderer ofte om legeringen ikke er ren. Det er bare å følge litt med... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts