LANDreas Posted June 10, 2013 Share Posted June 10, 2013 Etter lang tids planlegging og sjekking av diverse biler kjøpte jeg Litjkar´n gjennom Lafterolf. Fikk endelig bilen ned til meg for en ukes tid siden. Takk til Lafterolf for all hjelp - det har vært helt uvurderlig! Han fikk til og med montert det nye reg.nummeret før han ble sendt nedover, og det ble et veldig riktig nummer for ham. (Takk til Lafterolf for knallforslag!) Travle dager i det siste har gjort at jeg først i dag har fått litt kvalitetstid med det nye familiemedlemmet. Og for en bil! Til tross for navnet er han en beintøff knekt, som er så heldig å få stå i garasjen. (Litt fordi jeg synes det er nok olje på gårdsplassen nå, etter AT-lekkasje på D2´n i vinter.) I dag er vi blitt litt bedre kjent, og det endte med at han høflig tok av seg hele capsen. Han skal heller få på seg en mykere sixpence som jeg har kjøpt fra Vassbø. Det blir bra, så vi kan få en bedre sommer med mye gjennomtrekk mellom øra. I tillegg har han fått nye seter i dag, og en matchende cubby box. Det får jeg ta bilder av når jeg har fått montert boksen ordentlig. Tror jeg må av med understellet til det gamle sentersetet for å få det penest mulig, siden boksen er litt smal. Tenker også å montere en lås på boksen, sånn at det går an å legge GPS´en der når jeg parkerer. Kjekt å ha muligheten til å låse av et rom. Må finne et par lange bolter jeg kan feste reservehjulet med, på panseret. De ble litt korte da jeg la sommerhjulet på plass der. Har slukket lyset hos Litjkar´n for i kveld, snart på tide for meg også. (Ser nå at det er bedritent rotete i garasjen, det må jeg også gjøre noe med snart...) Gøy med seriebil! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
siglis Posted June 11, 2013 Share Posted June 11, 2013 Gratulerer med flott doning Andreas! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gautes Posted June 11, 2013 Share Posted June 11, 2013 Bomben er sluppet. Ser bra ut det der. Garasjer osv. uten rot tilsier eier med for god tid og lite bilpleiing. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pederover Posted June 11, 2013 Share Posted June 11, 2013 Gratulerer med flott vogn! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ahok Posted June 11, 2013 Share Posted June 11, 2013 Gratulerer! Den ser helt fantastisk ut!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LANDreas Posted June 11, 2013 Author Share Posted June 11, 2013 Takk! Dette er en knallvogn jeg håper å kunne ha til jeg er ordentlig gammel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronny Jacobsen Posted June 11, 2013 Share Posted June 11, 2013 Gratulerer med gobil, det var på tide Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jope Posted June 11, 2013 Share Posted June 11, 2013 Gratulerer med flott bil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ragnarsk Posted June 11, 2013 Share Posted June 11, 2013 Gratulerer igjen! Det er som jeg sier.... du ser minst to ganger på en seriebil; egentlig blir man aldri ferdig....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
austbø109 Posted June 11, 2013 Share Posted June 11, 2013 Fikk du ikkje med rette grillen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Posted June 11, 2013 Share Posted June 11, 2013 Gratulerer med knall fin bil Andreas!! Endelig på plass Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lafterolf Posted June 11, 2013 Share Posted June 11, 2013 Fikk du ikkje med rette grillen? Grillen ble sendt med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vassbø Posted June 11, 2013 Share Posted June 11, 2013 Gratulerer :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
telindnor Posted June 11, 2013 Share Posted June 11, 2013 juhuuu, endelig Grattis, ser jo knallfin ut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Kleven Posted June 11, 2013 Share Posted June 11, 2013 Flott vogn Andreas! Gratulerer! Og grillen bytter du selvfølgelig. Pølser smaker så rart når de ligger på plastikkgrill. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Haugen Posted June 11, 2013 Share Posted June 11, 2013 Gratulerer, den er knallfin! Kommer en tur innom for å ta den nærmere i øyesyn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LANDreas Posted June 11, 2013 Author Share Posted June 11, 2013 Takk-takk igjen, alle sammen! Fantastisk fin bil, som er i veldig god stand. Ble neppe verre av at unge Laftis la sine helende hender på den heller. Original grill skal på, men Serie 3-skjermene beholder jeg. Er opptatt av godt lys i mørket også, og jeg synes den er fin som den er med lys i skjermene. Bare å komme og se - alle som vil! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
austbø109 Posted June 11, 2013 Share Posted June 11, 2013 S2a hadde slike skjermer. Grillen vart donert fra en 69 mod eg hadde som var hakka opp i dela Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LANDreas Posted June 11, 2013 Author Share Posted June 11, 2013 (edited) Virker som om det har vært litt av hvert, utifra hva de har hatt på lager. Nils' er også 68-modell, men den er trangsynt. Takk for grillen, det er snart grilltid! Edited June 11, 2013 by LANDreas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
burg Posted June 11, 2013 Share Posted June 11, 2013 Grattis med fin bil! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kulien Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Grattis med fin bil Andreas! Denne er bare riktig på alle måter! Perfekt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stianha Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Det var et fint eksemplar ja, grattis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TLT Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Grattulerer !!! Godt å se at du har fått deg en "skikkelig" Land Rover Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odd_flock Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Så jo riktig bra ut den der Andreas. Lykke til Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EnTo Posted June 13, 2013 Share Posted June 13, 2013 Den så fin ut. Gratulerer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts