kjskaar Posted April 24, 2013 Posted April 24, 2013 Da var Tusseladden klar for to nye år på veiene, noen svake 1-er feil må fikses, men ellers lite å henge seg opp i. Dog påsto verkstedet (aut. LR-verksted) at det var krav om ryggelys på alle biler og ville gi meg feil på det. Protesterte hardt og de begynte å undersøke. Fikk ikke noe konkret svar der og da siden pc-en krasjet. De skulle sende kontrollseddelen på mail senere. Stemmer det at disse bilene ikke ble levert med ryggelys til forsvaret og at det da ikke er påbudt å ettermontere det? Quote
Peranders Posted April 24, 2013 Posted April 24, 2013 Jeg har ikke noe ryggelys på min i allefall Quote
Vidar S Posted April 24, 2013 Posted April 24, 2013 (edited) Tror kravet kom i 1977 Det var et stort poeng i tilbehørslistene den gangen. Nakkestøtter var også en høydare hos reklamefolk, men LR var ikke helt der. Edited April 24, 2013 by Vidar S Quote
1965 Posted April 24, 2013 Posted April 24, 2013 Monterte BT bryter på gearspaken. Monterte også bryter for og bypasse ryggelysbryteren, slik at det kan brukes som arbeidslys ved behov. Quote
kjskaar Posted April 24, 2013 Author Posted April 24, 2013 Oppklarende. Arbeidslys har jeg, men ser ikke behovet for å montere sensor/knapp på girspaken slik at det også blir ryggelys, da jeg har fullt funksjonelle fingre til å vippe bryteren som allerede er i bilen. Quote
Paal Helge Posted April 28, 2013 Posted April 28, 2013 (edited) Tror kravet kom i 1977 Det var et stort poeng i tilbehørslistene den gangen. Nakkestøtter var også en høydare hos reklamefolk, men LR var ikke helt der. Hvor i all verden klarte du å finne dette direktivet? Jeg er imponert.. hehe Edited April 28, 2013 by Paal Helge Quote
Recommended Posts