Jump to content

Recommended Posts

Posted

Da var Tusseladden klar for to nye år på veiene, noen svake 1-er feil må fikses, men ellers lite å henge seg opp i. Dog påsto verkstedet (aut. LR-verksted) at det var krav om ryggelys på alle biler og ville gi meg feil på det. Protesterte hardt og de begynte å undersøke. Fikk ikke noe konkret svar der og da siden pc-en krasjet. De skulle sende kontrollseddelen på mail senere. Stemmer det at disse bilene ikke ble levert med ryggelys til forsvaret og at det da ikke er påbudt å ettermontere det?

DSC_0195.jpg

Posted (edited)

Tror kravet kom i 1977

Det var et stort poeng i tilbehørslistene den gangen. Nakkestøtter var også en høydare hos reklamefolk, men LR var ikke helt der.

Edited by Vidar S
Posted

Monterte BT bryter på gearspaken.

Monterte også bryter for og bypasse ryggelysbryteren, slik at det kan brukes som arbeidslys ved behov.

DSC00272.JPG

Posted

Oppklarende. Arbeidslys har jeg, men ser ikke behovet for å montere sensor/knapp på girspaken slik at det også blir ryggelys, da jeg har fullt funksjonelle fingre til å vippe bryteren som allerede er i bilen.

Posted (edited)

Tror kravet kom i 1977

Det var et stort poeng i tilbehørslistene den gangen. Nakkestøtter var også en høydare hos reklamefolk, men LR var ikke helt der.

Hvor i all verden klarte du å finne dette direktivet? :blink: Jeg er imponert.. hehe ^_^

Edited by Paal Helge