LANDreas Posted January 28, 2014 Posted January 28, 2014 Det er vel bare rattet som mangler nå, og som er i den siste pakken? Håper du har gaffeltruck hjemme! Dette blir gøy, Ronny! Nå kan bare snøen gå, for nå får vi mer enn nok å følge med på her. Ski... sæh! Quote
Ronny Jacobsen Posted January 29, 2014 Author Posted January 29, 2014 Ikke ratt, men mye annet + en goalpost i ok stand som jeg hentet hos Elvehundre for noen uker siden. Fy flate så gira jeg blir på å begynne når jeg ser de nye delene! Quote
Ronny Jacobsen Posted January 29, 2014 Author Posted January 29, 2014 Fotbrønnene er noe forenklet ift originalene..... Liker ikke det helt, kan hende de må moddes ja. Quote
Jan L Posted June 6, 2014 Posted June 6, 2014 Bra Ronny! Nå er det bare å glede seg til fortsettelsen... Quote
ragnarsk Posted June 6, 2014 Posted June 6, 2014 Prøvekjøring utpå vårparten 2017 3 år med uslitelig pågangsmot, fortvilelse, banning, gleder, bilder ... vi gleder oss Ronny ! Hva hadde dette forumet vært uten Deg Quote
robertsoevik Posted June 6, 2014 Posted June 6, 2014 Fantastisk Ronny, trodde det ikke når jeg så MMS bildet, men sannelig! :-) Quote
Ronny Jacobsen Posted June 16, 2014 Author Posted June 16, 2014 Da er det snart klart for å begynne demonteringen. Måtte ha ett sted å stå, og plassen bak huset var ikke egnet slik det var. Her blir det fin plass til Larkin Quote
SimenMS Posted June 16, 2014 Posted June 16, 2014 Jøsses dette ble jo veldig pent Så det er slik det ble ja du får gi en beskjed om du trenger en hand til beklager forstyrrelsen idag ble bilen bedre etter justeringa ? Quote
Ronny Jacobsen Posted June 16, 2014 Author Posted June 16, 2014 Gikk veldig bra faktisk, men kan bli bedre. Får for mye bensin, ikke tvil! Quote
Ronny Jacobsen Posted June 18, 2014 Author Posted June 18, 2014 Da er'n dytta på plass Skal ha opp en kjapp (le)vegg-løsning før demonteringen begynner. Quote
LANDreas Posted June 18, 2014 Posted June 18, 2014 Dette blir gøy å følge med på, Ronny! Ser jo ut som om utgangspunktet er hakket bedre denne gangen. Quote
Tuscan Posted June 18, 2014 Posted June 18, 2014 Mr Larkin ser virkelig fin ut fra den vinkelen !! Klædelig fargekombinasjon faktisk Quote
Ronny Jacobsen Posted June 18, 2014 Author Posted June 18, 2014 Dette blir gøy å følge med på, Ronny! Ser jo ut som om utgangspunktet er hakket bedre denne gangen. Feil...... Verre faktisk, men det spiller liten rolle Mr Larkin ser virkelig fin ut fra den vinkelen !! Klædelig fargekombinasjon faktisk Joda, men fargen blir original. Bahama Gold Quote
Erik Iversen Posted June 18, 2014 Posted June 18, 2014 Blir masse spennende lesing fremover føler jeg på meg Quote
LANDreas Posted June 18, 2014 Posted June 18, 2014 Auda. Sånn var det, ja. Men den SER ut til å være bedre herfra og det er vel motivasjon nok? Quote
magnes Posted June 18, 2014 Posted June 18, 2014 Fantastisk flott sandkasse,skal bli morro dette M Quote
Ronny Jacobsen Posted June 18, 2014 Author Posted June 18, 2014 Ser frem til å begynne, men sliter med lagringsplass. Rett og slett fullt overalt.... Endel av karosseri-delene skal spares, men noe kan bare kjøres rett på dynga. Interiøret må lagres tørt. Setene er ikke brukbare, men skal ikke kastes. Har jo ett sett med suffix A-seter fra før også........ Jaja, en ting av gangen Quote
gautes Posted June 19, 2014 Posted June 19, 2014 Den som ikke har demontert en bil i atomer kan bare ikke forestille seg hvor mye plass det egentlig tar. Quote
svesol Posted June 19, 2014 Posted June 19, 2014 Den som ikke har demontert en bil i atomer kan bare ikke forestille seg hvor mye plass det egentlig tar. Ja, selv små biler tar mye plass! Quote
Recommended Posts