Per Andreas Posted October 12, 2012 Posted October 12, 2012 Selger min LandRover 109". For å si det rett ut: "Anfallet har gått over". EU-godkjent til Juni 2013. Eneste mangel var at 2 foringer måtte skiftes. Kjørt ca 50 mil etter EU. Galv. rustfritt understell. Bilen ble totalrestaurert i England for omlag 4 år siden og har kjørt lite siden da. Lite terrengkjørt etter restaurering. Motor gått ca 130.000 etter overhaling (før rest.). Ny clutch, nye clutch sylindere i år. Glødeplugger slitt, men funker bra om en gløder ei stund. Må 'kinne' litt. Sommer/Vinter hjul m. pigg. Karosseri er i aluminium. Forbruk omlag 1,2 ltr pr mil. Kan gå på frityroljeblanding. Noen deler, repsett og pakninger følger med. S/hv hjul. Der er en 'klang' lyd i kassa ved lavt turtall. Den var der når jeg kjøpte bilen for 3 år siden, og den er der ennå. Aner ikke hva det er, men lyden forsvinner når jeg trykker inn clutchen og /eller øker turtallet. En kyndig venn av meg sa det ikke var noe å bry seg om dersom den forsvant ved å trykke inn clutchen. Har mistet interressen og ønsker å cruise på E18 med en sedan el.l.". Ring om det er noe. tel 99017886 e.post perringberg@gmail.com BUD OVER kr 35000,- vurderes som seriøse. mvh Per Quote
Per Andreas Posted October 13, 2012 Author Posted October 13, 2012 Det tror jeg ikke. Kan ikke se noen steder hvor det sitter igjen blå farge. Quote
Per Andreas Posted October 13, 2012 Author Posted October 13, 2012 Har denne bilen vært blå tidligere? Det tror jeg ikke. Kan ikke se noen steder hvor det sitter igjen blå farge. Quote
Felix Posted October 13, 2012 Posted October 13, 2012 Det tror jeg ikke. Kan ikke se noen steder hvor det sitter igjen blå farge. Øhhh? Torpedoveggen og innersiden av skjermene ser da veldig ut til å være marine blue, om enn noe falmet. Eller var kommentaren ironisk? Sammenligningsbilde: Quote
Per Andreas Posted October 14, 2012 Author Posted October 14, 2012 Øhhh? Torpedoveggen og innersiden av skjermene ser da veldig ut til å være marine blue, om enn noe falmet. Eller var kommentaren ironisk? Sammenligningsbilde: Øhhh? Torpedoveggen og innersiden av skjermene ser da veldig ut til å være marine blue, om enn noe falmet. Eller var kommentaren ironisk? Sammenligningsbilde: Jo du har rett. Har aldri reflektert over det selv tidligere. mvh Per Quote
Truls Lurås Posted November 8, 2012 Posted November 8, 2012 Da er denne kjøpt av meg. Kjempe fornøyd! Quote
stianha Posted November 9, 2012 Posted November 9, 2012 Grattis, der har du fått et fint eksemplar! Får vi se en prosjekttråd, kanskje? Quote
telindnor Posted November 9, 2012 Posted November 9, 2012 (edited) Grattis, fiin vogn. Håper på å treffe den live en dag!! Kjøretur på søndagen!? Edited November 9, 2012 by telindnor Quote
sondre b Posted November 9, 2012 Posted November 9, 2012 Grattis Denna har jeg gått forbi (og smugtittet på) mange ganger, ser ut som et godt eksemplar. Quote
Felix Posted November 9, 2012 Posted November 9, 2012 Gratulerer! Ser ut til å være en fin bil. Galvanisert ramme og greier... Quote
grønn disco Posted November 10, 2012 Posted November 10, 2012 Da er denne kjøpt av meg. Kjempe fornøyd! Og den har rukket å være på sitt første Midt Telemark treff allerede! Quote
Truls Lurås Posted November 10, 2012 Posted November 10, 2012 Ja det var meget hyggelig Jostein. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.